Tunga dagar... :-/0

Usch, vilka tunga dagar som varit nu.. Mycket av de jag kännt kom bara över mig igår, kände mig totalt överkörd av en buss eller liknande och gjorde inte annat än o låg under täcket o irrade runt i lägenheten.. :-/

Idag va de dags för begravning, mådde illa hela morgonen. Men begav mig endå uppöver såklart! För att ta ett sista farväl av min morbror.. Lider så fruktansvärt med alla de närmaste och med mamma min.. Ingenting gick att hålla tillbaka, usch vad man hulkade.. :-(  Det är liksom så mycket mer som kommer fram...
Hatar verkligen sånna där tillfällen då man måste ha ett sista avsked, sända en tanke och ha vetskapen att han liksom inte existerar längre. Det är så sjukt alltså!! Att det ska kunna gå så himla fort, man hinner inte ens tänka.. :-/
Men desto skönare efteråt, jag hämtade igen mig och hämtade lille prinsen som varit hos farfar under begravningen. Tänk att han kan få en att må såå mycket bättre!!

Men nu är den värsta delen över, nu få man bearbeta sorgen inom sig i sin egen takt..

Dags o reparera hjärnan nu med lite sömn skulle jag tro... Ha de gott allihopa!!

Natti Nattii...

/Mariana

Postat den 2009-03-27 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar