Äntligen....1

Äääntligen kan jag säga att mitt sovrum faktiskt är ett sovrum och inte bara ett krypin längre!! :-)  Va och köpte mig 2 sängbord här ikväll. Hittade dem på blocket faktiskt, haha, inget dåligt kap måste jag säga..
Blev såå himla fint och känner mig helnöjd för att krypa ner där ikväll..
Äntligen har jag ett sooovrum, bara en byrå o ett litet skrivbord kanske.. Mm, de skulle faktiskt funka tro ja!!

Nyfikna? Mmm, här kommer resultatet......------> 

 



Mm, förtjusande fint va??  Aaaah aaah aaah... :-)

Nää, nu e de dags o packa inför morgondagens resa till Stockholm! Hihi, jaaa, de e äntligen dags de med!!

Såå, imorgon jobbar jag först till klockan två. Sen såå.. Då draaar vi!!

Så kanske kommer med en update på sönda eller månda, eftersom vi ha så mycke o stå i hela helgen så blir de inte mycke ti övers för bloggen eller överhuvudtaget inte ens internet såklart!!

Tingeling på er o ha en trevliii helg!!

/Mariana

Postat den 2009-10-15 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2009-10-15 (21:56:45) http://iamjessi.blogg.se/

Vad fint det blev. :-) Å vad rolgt ni kommer att få det ihelgen!!! Vilket hotell ska ni bo på? Kramar!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar