Fantastiskt!!0

Helt sjukt såld är precis vad jag är! Brolle har verkligen en pipa som får en att smälta totalt, många andra också såklart. Musikalen va helt fantastiskt bra och man gick därifrån med ett leende över hela ansiktet. Jisses alltså!!
Alla låtarna väckte en till liv igen och vi avslutade kvällen på hotell malmen i deras hotellbar alldeles bredvid! Det är ju helt sjukt mysigt hur de är i Stockholm egentligen, sitta o mysa i en hotellbar med dj o grejjer!
Massor me folk och alla är vilda o galna! Så man kände sig helt som en outsider där i början, men efter ett tag smälte man in ganska bra tro ja! Drack Cosmopolitan, MUMS säger jag bara! Helt gaaalet gott, så den ska jag verkligen beställa mer utav! Hoppas bara att de kan fixa den lika bra här hemma i lilla staden som därnere i den stooora staden! :-) Jaa, ni vet!! Hehehe..

Mm, ni förstår ju vilken musikal jag varit på va? Just precis, BUDDY HOLLY!!! :-)  Ha ni inte sett den, så tycker jag verkligen ni ska passa på. Underbart bra och verkligen sevärd och öööver all förväntan verkligen!!

 <--Ögongodis! :-)

Vi träffade våran gamle goda vän Helena också i massor, vilket va suuperskoj! De tog oss ett år för att komma ner o hälsa på, men kan lova att de verkligen inte kommer att dröja lika lång tid innan vi dyker upp igen.
Ska faktiskt försöka kika neröver igen redan innan jul om allt går som de ska, så nu håller vi tummarna.. :-)
Men tänkte ja skulle slänga ut lite pics från våran superhelg iaf.. :-)  Sooo, here they come!!

 <-- På bussen påväg ner!!

 <-- På Helenas jobb "Anglais" (freda)

 <--Vårt fiiina rum!!

 <--Påväg emot shopping i stan!

 <--Där vi mötte upp Bästa Helena!!

 <--Syster yster Lindaaa..

 <--Mee!!

 <--En FET Hummer-Limo!!

Jaa, som ni ser så ha vi haft de supermysigt verkligen! Efter musikalen igår så mötte vi upp våran kusin Niklas också, trevligt att ses bara sådär appråpå. Surra lite o ta nån bärs tillsammans.. :-)

Just nu känner jag mig ganska slut i huvudet faktiskt, så ska försöka komma i säng nångång.. :-/ Ganska segt o ha sutti på en buss ida även fast de gick ganska fort. Men jaa, ni förstår!!
Bättre o avsluta på topp nu o gå o sussa!!
Ladda om batterierna me sömn inför ännu en jobb o dagisvecka.. :-) Dagisväskan är åter igen packad, så imornbitti är de bara för mig o lilleman o kliva upp, vakna till o sticka iväg på våra jobb! :-)

Natti Natti!! 

/Mariana

Postat den 2009-10-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar