Busigt värre.. ;-)0

Såå sjukt busigt och roligt man kunde ha rå! Massa gaalet skoj både på afterski och på kvällarna! Japps, helgen i Vemdalen är avklarad och vi hade en superhelg med både det ena och de andra. Hade dock kunnat må liiite bättre på lördan, men de va bara att sadla om och ladda för ännu en superkväll ute i vimlet.. :-) Hahaha..
Det vimlade verkligen av folk överallt, blev nästan snurrigt där på lördan. :-/ Meeen såå sjukt skoj! Och natten till sönda kunde bara inte ha slutat bättre än vad den gjorde.. Såå gött!! ♥
For hem med ett leende på läpparna och fnissade glatt för mig själv! Jisses, what a weekend!!

Som ni redan vet så stack ju jag upp redan på fredakväll ti grabbarna grus stuga å där va de överladdat redan då jag anlände. Gaalet skoj! Så efter en dusch va man med i matchen och redo för första kvällen på skalet! :-)
Eftersom de flesta hade löst in sig redan så va ju jag ensam om att måsta gå ti huvudentrén o betala in mig.. :-/ Meeen tur de fanns en snäll Tobbe där som givet skulle följa me mig så ja slapp stå där o gunga i takten till musiken ensam.. Elle ja, va ju inte direkt ensam. Men endå.. När man va någorlunda stel o inte visste om ja kände ngn i kön osv.. Aaaaja, struntsamma! Han följde iaf o då tog vi tillfället i akt o skickade iväg en lite bild ti någon som blev sjuuukt sugen på o komma upp! Hahahaha.. Aaaallt händer ju i Who Valley you know!! ;-)

 <--Jag o Tobbe!!

 <--Taggade!! :-D

Japps, de va en heeelt galet sjuk kväll! Ojojoj, fötterna va ömma redan efter första kvällens dansande. Men vad gjorde de? Bara att ladda om på lördan.. :-) Faaast för min del va det helt sjukt stört segt heela dagen!
Började dagen med paniken.. Paniken att jag inte hade ngn ström kvar i telen och de fanns heller ingen som hade en liknande laddare som jag behövde.. :-( Surt som fasen!! Tänk att man alltid ska glömma nånting!?!?
Men efter många om och men så fixade det sig så jag kunde ladda den i en halvtimme i en annan stuga, tack för de! :-)

Sedan va de dags för backen.. Men ingen skidåkning för min del, hade inte med mig mina skidor eftersom jag hade tänkt pyssla me annat på dagen. Som för övrigt bara sket sig, men endå.. :-/ Fick en superdag ute i solen där man knaprade efter luft gång på gång.. Haha.. Eller kanske inte riktigt..? Meeen huvudet va tungt o ville inte riktigt komma igång förän de va dags för afterskin!
Där va det heeeelt sjukt bra stämning, ojojoj... De flesta hade snyggt fixat en klädsel eller annan utstyrsel som såg allt annat än bra ut.. Men de va skojsigt! Nästa år ska ja banne mig fixa nå riktigt knas jag också!! :-)
Hade ju inte den minsta aning om att de skulle vara så skojsigt jue!! :-/

 <--På dagen.. På Altanen..

 <--Steker!! :-)

 <--André o Tobbe!

 <-- Hittade Tarzan i trädet! Haha..

 <--Sjukt laddat på afterskin! :-D

 <-- Gung, gung, gunga....

 <-- Efter afterskin.. Amaruuuula!!

 <-- Jocke som gillar "Gremlin"...

 <--Tobbe-pluutmun!! Hahaha..

Vart en smaskig midda efter förladdningen iaf, köttfärssås a´la Mariana o spaghetti.. Mums vart de! :-)
Sen va de bara dags för att duscha av sig lite o snygga till sig för ännu en kväll på skalet. Buuusigt värre!!

 <--Flätor blev de för mig.. :-)

 <-- Förfest i "den lilla" våningen..

 <--Gaalet roligt! Erica o Jaaag..

Japps, de va de få korten som vi fick ihop på heeela två dagar!! Ojoj.. :-/ Inte bra! Men vi hade ju bara såå sjukt skoj o hade annat o spana på än o dra fram kameran och fånga ögonblicket.. Istället så bär vi dem i huvet.. Haha.. Lät inte alls djupt? Aja, ni förstår..
Har i vilket fall redan bestämt att det blir av även nästa år! Dock ska jag försöka att behålla vissa fina kommentarer för mig själv hädanefter.. HAHA!! :-D Fick höra ngt mycke underligt där på tidiga morgonen bara för man ibland kanske inte tänker sig för vad som sveper ur ens mun. Gaaalet!!

Men men, sumerar ihop en galen, rolig och trevlig resa med mååånga ♥ ♥!!! :-)
Ska leva på denhär resan ett tag nu och bara sväva på moln ett tag och va sådär äckligt Glad som alla verkligen hatar att man är! Bara för att de kan kännas så..

Nu tro ja minsann att de e dags o trycka ner fejset i kudden, tröttheten ha svept över en ännu en kväll. :-/

Natti Natti!! ♥

/Mariana

Postat den 2010-04-26 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar