Vilohelg gör en gott! ♥0

Helgen börjar närma sig sitt slut och vi ha haft det supermysigt och bra uppi bästa Ljungaverk! Som vanligt så blir man såå himla avkopplad från övriga världen så fort man kommer dit, och lugnet bara sveper in över en. Uuuunderbart!! :-) Vi har badat tunna, druckit ngn cider och ätit en massa maaat! Ojoj, jaaa nu ni så ha man verkligen fått tillbaka aptiten! Haha.. När man väl ska sätta igång med träning o tänka på vad som stoppas i mun. Jaa precis, nu ska vi här sätta igång på riktigt! Ha ju vare ute o tjuvstartat på mina promenader, men nu blir de allvar. Ska köra Martin Lidberg´s 6 veckors schema med en massa gång och intervallpass.
Komma bli tokbra tro ja!! :-) Såå nu kör vi!!

I fredags så lämnade jag o Linus in våra nya däck o fälgar. Japps, de ska alltså på me nytt gummi på fälgarna eftersom de som följde me bilen va heelt slut! Usch, vilka hemska kostnader de faller på en ibland. Fyy tusan!! De skulle kosta hela 1000:- för att få på dem på fälgarna, sedan däcken på bilen samt en hjulinställning.. Gaaaaah, de vet ju iaf vart de ska plocka in cashen från oss stackars bilägare som inte kan ett smack själva.. Puuhuu.. :-/
Detta resulterade till att lilleman fick för en gångs skull sitta fram me mig i bilen, eftersom däcken va fulla baksätet och skuffen..
Så ni ska tro han blev nöjd! Att sitta fram me mamsen o ha "brillorna" på sig. De va ju kanooon de, tyckte han! Hahaa.. Goo-trollet mitt!! ♥

Va o hälsade på A-M också igår, såå himla fint ha hon fått de i sitt lilla hus. Där komma de bli tokbra för henne o Viking. Å jisses vad man ser på barn att tiden bara rusar iväg. Lilla Viking e ju Stora killen nu o springer på som bara den.. Hihi.. Såå roligt!! :-)

Bjude på lite bilder..

 <--Myser fram me mami! ♥

 <--Linus cyklar fort fort fort!!

 <--Snyggingen Viking!

 <--Gokillen!

 <--Kvällsmys!! ♥ ♥ ♥

 <--Linus o Jag i tunnan!!

 <--Liite cider va smaskigt!

 <--Badkille! ♥

 <--Mysigt me facklor! :-)

 <--Resten av gänget!

Jaa, som ni ser så hade vi supermysigt! Här ovan på bilden e ju Disa, Janne, Mamsen/mormor, Micke o Linus. Ångande vatten som bara blev varmare o varmare.. Myyys!! :-)

När jag nu skulle flytta över bilderna från kameran så upptäckte jag ju att jag inte hade lagt över bilderna sedan i påskas. När vi hade påskmidda i stugan.. Vänta bara.. Här komme några!! :-)

 <--Linus, Disa o Lykkeliten ♥

 <--Kusin Jessica´s familj!! ♥

 <-- Mitt Älskade ♥!!!

 <--Trångt o mysigt! :-)

Jahapp, då ha ni en maaassa sköjsigt o kika på.. Men ja e inte klar än.. Måste ju visa er det skojsiga ägget som Linus fick av Jessica o Henke i påskägget. :-) Först i början så va Linus mycke skeptisk eftersom ägget skulle kläckas.. Vilket han trodde skulle ske ganska direkt. Så han tog skydd en bit utanför köket där en stund, tills jag lurade in honom i köket igen. Haha, gotrollet! :-)
Sedan tog det ungefär 14 timmar så va ägget kläckt och där ur kom en dinosaurie. Waaaaoow, va linus första kommentar! "-Titta mamma! Oooh, vad kladdig den va!" Hahaha.. Jaa, den va ganska kladdig. Iiih..
Men vilken rolig grej alltså.. Så nu ha ja visst lovat att vi ska söka rätt på ett till dino-ägg och försöka skaffa "syskon" till de andra han har.. Hahaha.. :-)

     

Mm, roligt me expriment!! :-)

Jaja, ska väl ta o krypa ner så ja e pigg o fräsch inför dagen imorgon. Ha ju vare sjukskriven i 2 veckor nu så nu känne jag mig redo att kliva tillbaka till verkligheten igen. Har ork i kroppen, maten trillar ner som ja skrev ovan o livet känns bara på tok för bra nu! Precis som de ska vara! :-)
Tror och hoppas denhär veckan bjuder på en massa gött! Annars få man väl ta o göra så den blir till den bästa!

Såå nu tar ja o klappar igen skriv-fabriken o krype ner breve en tjurig o vrång liten kille som va huur gaalet övertrött här förut ikväll.. :-/ Meeen endå mitt finaste och bästa lilla Hjärta!! ♥ ♥ ♥

Natti Natti o Ha en trevli vecka!! :-)

/Mariana

Postat den 2010-04-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar