...Bara för att...0

...Att de e Nyårsafton, så måste jag bara.... Hahahaha...

Jaaa, ni vet.. Här spelas de spel... Som kanske vilken annan kväll som helst.. :-) Kanske inte som en riktig Nyårsafton ska vara, men som känns heelt okej för oss. De e lugnt o skönt och just vad just jag behöver just nu!!
Perfekt!! :-)  Vem behöver glamour, fest o glitter när man har de Bästa runtom sig...? ♥

Satt o läste min kusins blogg, å rackarns vad tiden springer iväg va?? Hehe.. Kommer du ihåg Jessica när du o Henke hade han i era armar under dopet? När du kom första gången och höll honom..? hihi..
Mm, de känns som igår för min del faktiskt. Vart ha åren sprungit iväg? För o friska upp minnet o visa er andra så måste ja bara lägga upp lite old pics.. Hehe..

 

       

Jaaaa, ni förstår ju!! Hur kan man inte Älska en liten goding som denna?!?! ♥
Vet att ja bara sitte här o skryter o mår gott.. Meeeen, inser ju vilken gobit man har ti son. Och så omtänksam som han är och hur utvecklad han är, är helt fantastiskt roligt!!
Såå mycket kärlek som han gett och hur JAG vuxit som människa sedan jag fick honom i mitt liv!! ♥

Kärlek o Lycka ti er alla!!! ♥ Pöss Pösssss

/Mariana

Postat den 2010-12-31 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar