Gaaaaaaaah!!!1

Blir så jäkla less på pissdagar!! Åååh, just idag ha ja haft en sån!! Gaaaaah!! Vill bara skriiika ut allt jag vill, men de går inte.. Usch.. Önskar de fanns "ngn" som bara kunde ge mig tillbaka allt på några sekunder.... Som alltid.....

Vart är du när ja behöver dig som mest?!?!? :-O



Åååååååh, vill inge nu.. Orka man med nå ikväll?? Bjuden på surrkväll me ev en utekväll.. Skulle va kuligt som faaaeeen, å ja tro faktiskt de skulle bli gött..
Men med allt som bara gått emot mig idag känns de sissodär.. :-/
Rycka upp sig o ta sig en uppfriskande dusch kanske?? Å en liten bit vila kanske?? Hmm.. Yepps, så få de nog bli..

Hepp Hepp!!

/Mariana

Postat den 2010-12-10 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av pernilla den 2010-12-10 (17:02:33) http://pumzan.blogg.se/

Jag är det du behöver ;) ses sen darling! PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar