Gott Nytt År!!!0



Happy New Year!!!
  Jaaa, Gott Nytt År Alla mina kääära fiiina kamrater!!! Alla ni som betyder och är de bästa!!  Jeeeeej, vilken lycka!!! Härligt me nytt år och nya uppdrag o nya tokigheter!! Hur bra kan de bli?? Joo nii, tro de kan bli ett fantastiskt år me massa nytt! Plugg, träffa gamla godingar o släppa allt skiiiit som bara gör att man far illa.. Jaa, fyy tusan!! Sånt vill man bara slippa!! Usch Usch!!
Tacka vet jag Bästa fiiina människor som verkligen finns när man behöver, de e dem som man verkligen uppskattar och vill ha kvar vid sin sida.. Uuunderbart!! ♥

I år har jag skapat en massa nya fina nyårslöften.. Inte för att jag e speciellt "faaan" av löften. Men de e bara några saker som jag ska påminna mig själv om innan jag hittar på nå nytt.. :-)
De jag ska hålla däremot är....
* Att finnas där för mina fiiina o närmaste som betyder!!
* Att ta hand om mig själv och ta de lugnt så man orkar allt man ska orka..
* Hälsa på mina vänner mer än vad jag någonsin gjort!!
* Ägna massor av tid åt min fiiinaste son o Hjärta!! ♥
* Be sånna hemska vidriga människor som bara vill såra och göra andra illa Att fara åt skogen!! Bort Bort!!
* Plugga och bli sååå bra i skolan och ge järnet för att bli det jag vill!!! :-D

Det kommer bli ett sånt fantastiskt år och jag kommer njuuuta av varje sekund!! Den känslan av att jag VET vart jag står och vet vad jag vill och hur jag VILL ha det!!! ♥ Ojojoj, fantastisk känsla!!!

Sitter just nu i denna skrivande minut i stugan i Vigge hos min fiiiina Mamma o hennes Mickes stuga.. :-D Här ha vi de mycket mysigt me massa go mat o mycke Kääärlek!! Vad skulle man göra utan dem??
Efter några dagar i hemmamiljö o en släng av magsjuka e lilleman piggare.. Vilken jäkla jul o dagar emellan me alla sjukisar överallt... De e ju bara ETT under att man klarat sig så bra man gjort och mest fått tage hand om skiten runtomkring.. :-/ Jag fick en släng, men sen gick magen till sig och nu har jag inte de minsta bekymret alls... :-D Såå, imorn när ja ska jobba så blir fisen kvar här och jag återkommer senare på eftermiddan.. :-)

Nu strax ska vi börja me maten.. Mums va gött de ska bli!! :-D  Ska även ta o byta om ti Nyårsblåsan.. Klänning såklart på självaste aftonen och lilleman ska ha en snyggskjorta me slips.. :-D ♥

GOTT NYTT ÅR mina fiiina o Bästa Vänner o Familj!!! Utan er vore man på Noll igen... ♥

/Mariana

Postat den 2010-12-31 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar