Jobb jobb jobb...0

Baaaara en massa jobb.. Huu.. Jobbade mellan 10-21 idag o de känns inte riktigt ok i fötterna.. Meeen, ska unna mig ett rejält fotbad nu så ska de nog rätta till sig! :-) Naajs de!!

Snaaart e de nyår och jag har förrätten som mitt, hihi.. Ha varit o inhandlat hummer, så nu ska de bli nå mumsigt me de. Sen blir de Älgstek ti varmrätt åsså nå annat mumsigt ti efterrätt.. Undrans bara vad ja..? Hmm.. Ska klura ut de under morgondagen innan vi beger oss ti stugan..
Ska bli super skööönt o få va ledig en dag UTAN måsten o bara kunna slappa järnet o få rå om de Bästa o finaste jag har runtomkring mig!! ♥  :-D
Japps, så de blir alltså en stillsam nyårsafton med de Bästa!! Uuunderbart!! :-D  Dessvärre måste ja inöver stan på nyårsdagen endå, jobba några timmar o ev handla nå annat smaskigt ti den dagen eftersom de e Micke´s självaste födelsedaaaag!! Jeeeeej!!  Myyys!!

Håller en massa tummar o tår för att de ska någorlunda milt väder så man kan grilla utomhus på nyårsafton o åka en massa kälke! Busa me Linusen i snön o få njuuta av en ledighet i den friska luften!! :-D

När ja inte jobbar så drömmer ja mig bort.. Bort ti strand, bad o ledighet!! Tänk vad skönt de kan vara!!
Meeen, först ska ja se vad som inkasseras på bilen och vad som ges för bonus o lön i Januari.. Hoppas hoppas hoppas på en liiiiten tripp iaf.. :-D

Näpp Näpp, nu ska ja banne mig krypa ner ännu längre under filten o bara ha de naaajs!!

Tjing Tjing!!! ♥ 

/Mariana

Postat den 2010-12-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar