kyliga dagar me varma kramar... ♥0

Just precis!! Hääärliga kylan bär med sig varma härliga kramar o ger värme åt oss stackars frusna rackare.. :-)
Kan de bli bättre..? Njaaaee.. Hehe.. ♥
Just idag ha de blitt en del faktiskt, åsså tog jag o R o tog oss ett värmande solariestopp såhär när de e som kallast.. Gött som sjutton måste ja säga! Tänk vad man kan känna sig piggare o fräschare på bara några minuter!! :-)
Faaaast, nu måste ja också tillägga.. Solningen kan man ju inte direkt njuta på tok för mycke av, risken e ju då att man ska stiga me 10 år direkt.. ÅÅåh, nää. De vill man ju direkt INTE!! De lixom räcke me lite färg, å inte sådär så man blir alldeles skrynklig o ofräsch.. :-O Nej tack!!

Dagarna ha jag också börjat räkna ner såklart.. Snart e de dags för plugg heeela långa dagarna, å gissa om jag komma bli smart!?!? Ooooh jaaa!! Haha.. Ska bli en sån fantastisk Barnmorska så ni anar inte!! :-D
Först såklart avsluta mina studier på Komvux eftersom man ängade tiden åt annat när man gick på gymnasiet. Men vad gör det, när man väl kommit igång?? Och dessutom att mina studielån halveras efter jag gått lika många terminer på Högskolan som komvux. Är de inte fantastiskt?!?! Jooo!!

Imorgon e de storbak för mig o lilleman, vi ska göra lussebullar o lite annat smått o gott ti våran "omtalade" uppesittarkväll dan för julafton. Åsså ska jag ge mig på några vuxenkarameller också.. Hehe.. Mmm, de ska ni nog få se vad de blir.. Mumsigt som sjutton iaf!! :-D

Å såhär i kylan börjar man ju såklart fundera på utlandssemester också. Kaaaanske man ska spara ihop lite så man kan dra iväg igen i vår.. Kanske liiite längre än vi varit förut? Hmm.. Linus, han bara tjatar om att få åka tillbaka ti Spanien där vi va i somras. Men njaa, jag vill nog testa ännu ett nytt resmål.. Skulle va riktigt najs om man kom hela vägen bort ti systeryster i Australien, men de vette sjutton de.. Då få man nog jobba ihjäl sig för o ens ha råd me flystolen.. Usch usch, vilka sjuuuka priser de tar.. :-/  Ogillas verkligen!!
Meeeen, vill bara VILL åka!! Så ska banne mig spara o spara!! :-)

Näpps, dags o fortsätta spana efter härliga semesterparadiiiiiiis!! Sooo long!! ♥





/Mariana

Postat den 2010-12-14 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar