Min vägg, mitt bollplank, min blogg...0

Min vägg, mitt bollplank, min blogg... TACK för att du finns och att jag aldrig slutade skriva.. :-D 
Åter igen här o skriver ut i cybervärlden!! Visst e de fantastiskt?!?!
Jaaa, enligt mig funkar de skitbra o jag bara ääälskar det!! :-D

Trodde för en sekund att jag tänkte och gjorde rätt, men åter igen så kan man konstatera att man är världsbäst på att göra heelt fel saker o dra tyglarna åt olika håll. Men jaja, de e okej!! Jag överlever... Hahaha..
Eller rättare sagt... Mooohahaha!!!

Längtar tills imorn, då är de Äntligen fredag och jisses vilken känsla! Helgen är här och det e ju fantastiskt!!
Man få vara överlycklig innan jobb, på jobb och även efter jobb!! Härligt!! Helg!! Fast kan ju dock säga att det faktiskt också blir jobb för mig på lördan.. Typiskt!! Men vafasen, kulorna måste ju rulla in lite mer extra nu när de snart e dags för jul o sedan en massa plugg och försöka sig på att vara en "fattig Student"... Iiih...

Systeryster fyller ju år på månda också, kuligt!! :-) Sååå, på sönda ska ja tillverka godaste smörgåstårtan EVER!! Just for her you know!! :-) Jeeeeej!!
Sen på måndakväll ska ja få besök av gotjejerna Laila o Sara.. Vi ska ge oss på o göra hemglögg.. Gaaaad, va mumsigt!! Man e ju som liiiite smått beroende av dessa glöggar i tiderna nu före jul.. Ojoj..
Men va trevligt de ska bli!! Längtar som en toooka!! Jiiihooo!! :-D
Sååå, för er som ska komma på uppesittarkväll o glöggafton hos oss dagen före julafton får en alldeles hemgjord glögg som vi ska göra.. Hihi.. Åsså ska jag o Linus baka på tisda, så de bli ju lite hembakt också såklart.. Mumsigt!! Väärsta bullmamman!! Hahahaha.. Inte direkt så jag ser mig som så, men nu när ja skriver om de börjar man ju fundera...? :-O Hahaha..

Men nejdå.. E ju faktiskt inte de.. Men tycke de e roligt när Linus gillar o göra sånna saker, så då peppar jag ju såklart honom till mer.. Joo, precis.. Som en mamma ska göra!! :-)

Näpps, nu ska Big Mama krypa ner i soffhörnet o spana in en film.. Å eftersom mina tankar, känslor o jaaaa, allt därtill e gaaaanska galet borta just nu så bju ja er på 3 härliga bitar som bara e såå bra!!
Imorn blir pepp!!! Herrrråååå!!!





/Mariana

Postat den 2010-12-02 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar