Mums...0

Gjorde ungefär veckans godaste mat just idag.. :-) På en tisda lixom!! Japps, men de e ganska mumsigt.
Ringde hit Rickard också, så jag o lilleman fick lite sällskap vid den fiiinfiiina o mumsiga middan!! :-)
Jag o Rickard kom på ungefär de mest passade namnet åt de också.. HAAH!!

 <-- "Bullmammans Hemgjorda
                                                                                                Husmansburgare m. pärer o grönpepparsås!"

Jaaaa, åsså lite gurka, fetaost o gröna oliver till förstås.. Hahaha..

Ha ju en liten som e lite klenis, så hans önskerätt va hamburgare idag. Hade ju inte nånting åt de hållet hemma, så man fick fantisera ihop ngt bra istället. Och vad är inte godare än HEMLAGAT!?!?  Mums fillibabba säger jag bara.. :-D

Haft en ganska tröttsam dag med en sjuk liten o en trött mamma.. :-/ Ooooh.. Men håller tummarna att burgaren gjorde susen o ger honom en kick ti o bli piggare!! :-)

Just ja, varit på synoptik i Birsta också o skaffat brillor ida.. Ett måste eftersom plugget komma kräva en maaaassa läsning o då ryker mitt huvud annars vettni.. :-/ Iiinte bra de inte..
Fastnade för ett par toksnygga diretk o efter ett samtal så fick man även hjälp på plats.. De va godkända!! :-D
Sååå, nu kommer de snart hoppas ja! Vill, bara vill ha på mig dem nuuu!! :-D

 

Näpps, här kan man ju inte sitta o stirra.. :-O Dags o fixa lite kvällsfika, för snart få man ju Besök!! :-D

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2010-12-07 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar