Jul... Över snart eller?!?!3

Äntligen börjar julen ha sitt slut.. Däremot började mellandagsrean redan idag och lär ju fortsätta me folkigt o jäkligt överallt heela veckan lång. Dessutom är de ju nyårsfirande ti helgen.. Och jag har verkligen INGET inplanerat.. Sååå jäkla överdrivet dedär, mest bara en ursäkt till o få supa till och fest o galej för de flesta.. Knaaas enligt mitt tycke och därmed blir de iaf ett lugnt nyår för mig åter igen.. :-)
Hade dock ett gaaanska vilt nyårsfirande förra året, och just därför ha man åter igen fattat att de faktiskt inte ens e värt o kasta iväg slantarna på en massa snuskigt dyra champanger o nyårsfint hit o dit.. Nää, fasen va töligt!!

Sååå, ska nog ta o fira med min finaste lilla kille o bara ta de lilla lugna. Skööönt o j*vligt billigt också!! Jag som ska börja me plugget måste ju kanske börja tänka på utgifterna. E väl bäst de om man ska fixa me allt innan man går bankrutt... Hellre ett HELT o rent hjärta än o kasta pengar hit o dit bara för att man kan!!
Spendera de på bästaste o finaste runtom ist o visa vad som riktigt e värt.. Plus att unna sig själv lite lyx me nå nytt o fint innan skolstarten.. Hihi..

Nåja.... Hade iaf en supermysig julafton med mina näraste o käraste.. ♥ ♥
Började me lite jobb på julafton, sedan efter man slutat vid 14 så åkte vi o hälsade på  min go-farmor. Fikade lite me henne o önskade God Jul o överlämnade en liten blomma såklart!! Hehe..
Sedan drog vi vidare hem ti mamsen där de Bästaste Julbordet ever va uppdukat. Mums!! :-D  Glatt ner me maten i magen o somnade sött på soffan.. När ja sedan blir väckt av att tomten snart va på G.. Jeeeeej!!
Dags o börja skådespeleriet.. Hihi.. Såå, M smög iväg o tog på sig tomtedräkten.. Ojoj, Linusen blev sååå GLAD!! Äntligen skrek han av glädje. Nu va de äntligen dags för julklappar!! Som han längtat.. :-)

Som vanligt satt Linusen me alla sina klappar när de va färdigt o ville som mest bara slita upp allt o leka me allt samtidigt.. Satte vi dock stopp på o han fick koncentrera sig på PS3.. Gofisen!! Körde dedär bilspelet så de bara snurrade i ögonen på honom.. Faaaast, hans papi va också där en del.. Nästan så man trodde de va hans julklapp lixom.. Hahahaha..

 <--Titt Grappen!! Wiiiiie!! :-D

Men avslutet på heeela Julaftonen så blev det ju självklart Julklappsleken!! Sååå kuligt!! Linus vann såklart de flesta paketen och blev överlyckli den lilla godingen!! :-)

 <--Massa klappar!! :-)

Dock tyckte ja att den finaste klappen ti mig va fiiinfiiiina tröjan från Peak med tillhörande snyggt Rosa linne.. Hihi.. Snyggt!! Såå ska nog ta o unna mig ett par tillhörande brallor till de också. Gött de!! :-)

 <---SNYGGT!!! :-D

Hade som sagt vare MYCKET snäll i år jag!! Hihi.. Fick mig ett jäkligt snyggt syskon-armband av systeryster också. (Premiäranvände de på jobb ida äääven!!) Åsså nya sängkläder ti mitt stooora mjuka täcke i sängen. Åsså en storkastrull som ja kan göra ännu större storkok i plus lite annat smått o gott..
Jag är Såå himla Glad att mina finaste o Bästaste runtom mig finns där o att de skämmer bort mig me saker som jag egentligen inte kanske ens är värd...? :-O   ♥ ♥ ♥  TACK!!!

Ha ju spenderat massor av timmar på jobb precis heeela helgen, och dessutom så har man ju endel timmar kvar denhär veckan också.. Gaaanska tröttsamt nu faktiskt. Men ack, den som ger sig!! :-)
Ledig på tisda iaf då finaste lilla Grappen fyller år!! 

Avslutade Julhelgen på Bästaste spelningen av Grabbsen dehär året måste ja säga!! De va HETT, Gaaalet o Mycke folk.. Kuligt värre!! :-D Såå himla roligt att de gå bra för er killar!! "Keep on Rocking!!!"

 <--The Hatchback´s!!!

Näpps, nu blire sussa o skotta fram bilen så man tar sig på jobb imorn.. Jeeeeej!! :-D

Herråååå...

/Mariana

Postat den 2010-12-26 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Alexandra den 2010-12-28 (19:23:52) http://mudjur.blogg.se/

Mäh! Den där skivan fick jag i julklapp. Nån av dem jobbade tydligen med Markus :)

Postat av Mariana den 2010-12-28 (20:36:33)

Jaa, han jobbar väl me Tomas?? Sångarn alltså.. :-) De e en braaa kille de!! Hehe.. :-D

Postat av Alexandra den 2010-12-29 (13:07:50) http://mudjur.blogg.se/

Ja så kanske han hette ja :)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar