Lite update... Ganska på tiden igen tro ja...?1

Tjenixen därute!! :-)

Här rullar dagarna på ganska fort numera tycker ja, lilleman ha just nu feber o hosta. Men verkar som de e på bättringsvägen, idag ha han varit mycke piggare än gårdagen o resten av helgen.. :-)
Veckorna som gått ha vi varit hemma o haft en massa mys, sedan ha de vare jobb o lite annat smått o gott..

Tänkte som mest idag bara lägga upp lite pics, ska sätta mig o kika på en film som ja va o hyrde förut.. Mm, ja ni vet! Jag o filmer.. :-O Lite av film-maraton här hemma för de mesta. Haha.. Men de e gött å, alltid ngt bra på tv:n lixom o man slipper sitta o svära över skiten eller OS som sänds heeela heeeeela tiden.. :-/
Visst kan de va roligt o se litegrann ibland, men vafasen, inte heeeela tiden!!! Iiiih... Så gottar mig mer än gärna me mina filmer, åsså härliga soffan som sällskap! :-)

 <--Hos morfar o ska ut o åka..

 <-- Lilleman o Boss..

 <-- Mitt finaste lilla ♥!!

 <-- Jag o Everlyn! (Rickard´s sessa)

 <--Fick frisering av lillan ja.. Hehe..

 <-- Jag o Rickard testar effekter på  kameran..

Dagen efter va de Alla ♥ ans Daaaag!! Den började jag me jobb, sedan vart de en skotertur me Rickard. Och som senare avslutades på Kiiiina, mums mums! Dock värre för magen, men de e historia nu.. Hehe..
Iaf, bjuder på lite härliga skoterbilder!! ♥ ♥ ♥

 <-- Ruffsig o härlig hjälmfrissa!! :-)

 <-- Solen va go som faaeen hela dan!

 

 <-- Solen i ögonen.. Wiiieee...

Å sen va de måndag igen o lilleman kom ti mig, gissa vad han tyckte va som roligast då.. Eller om de va på tisdan..? Ääh, kommer inte på vilken dag de va. Men han tog iaf och drog ut varenda plagg i son garderob, plus att varenda korg va urtagen och precis ALLT låg spritt över golvet..
Åsså säger han... "-Men mamma, jag hittade ju inte tröjan..."  Vaaa? Då kan man ju inte bli elak på han.. Lillfisen min e ju bara för gullig, ojojoj.. Såå de blev en ganska rejäl rensning nu i vilket fall, skönt de iaf!

 <-- Rolig kille....?!?!  Iiiih..

Imorse så kilade jag o lilleman bort ti Linus kompisar Roland o Alfred, deras mamma skulle på en intervju så vi skulle umgås o leka lite me dem medans hon va borta. Vilket vi tyckte va superskoj, å allt gick verkligen tokbra! Va beredd på att ingen av dem ville vara med mig ja, men de gick över förväntan o vi hade de supermysigt allihopa.. Ganska skoj å testa på litegrann o se efter 3 kids än att bara ha en.. :-) Hehe..

Vi tog iaf o tog en massa kort, så bjuder på dem här såklart!! :-)

 <-- En trött jag o alla 3 ♥...

 <-- Grabbarna gruuuus!!

 <-- Ha ni sett spexarn i mitten!! :-D

 <-- Jihooo!! :-)  Sötkidsen!!

Såå, de va allt för idag! Nu måste ja börja kika på filmen så ja inte somnar ifrån den.. Haha..

Natti Natti!!   ♥ ♥ ♥

/Mariana

Postat den 2010-02-22 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Anonym den 2010-03-09 (22:04:18)

hahaha bröderna Napp ;-) Fick mamman muta dom med napp?

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar