Sommar sommar sommar...1

Jajjamän, sommaren är pågång. Uuunderbart!! Har varit på cruising i Sollefteå o här hemma i stan, de e då man känner av att de verkligen är sommar. Lite muskelbilar, trevliga människor o härligt väder.. (för de mesta)..
Kan ju inte direkt säga att de va toppenväder i Sollefteå, men kul som sjutton hade vi som va med iaf! :-)
Sen när man kikar ut på gården så kan ja väl inte direkt säga att sommarkänslan kommer.. Gräsmattan e oklippt, gården ser sjukt förj*vlig ut o min skruttgolf e inte såld än.. Gaaaah!! Blir ju smått gaalen!!
MEN, den som väntar på nå gott! :-) ♫ ♪ ♫ ♪♫ ♪ ♫ ♪  Hääärliga toooner förgyller mina öron, perfekt!! Såå då glömmer vi resten!! Haha..

Min finaste lille prins ha varit på sin första cirkus å de gillade han skarpt vill ja lova. Vi gick tillsammans me en arbetskompis ti mig o hennes son Elias.. Som faktiskt e Linus 4-männing också! Den ni!! :-)
Grabbarna satt o myste på me popcorn o såklart mumsade vi mammor också en del.. Hehe.. Längesen man va på cirkus, så de va faktiskt ganska skoj! De luktade hästbajs ööverallt (precis som de ska gö alltså) och de som va med i cirkusen gick runt o skrek.. "-Popcoooorn" "-Prograaaaam" Jaa, ni vet! Dedär gälla skriket som man bara inte orkar me ibland. Men de hör ju såklart till! :-)

Å vet ni.. Det är bara 2 veckor kvar, sedan är man påväg ner till Spanien! Fantastiska känsla som sveper in över en! Ska bli såå sjukt skönt att få komma iväg och att äntligen få den efterlängtade semestern som jag längtat efter sen förra sommarn.. Gaaalet skönt!!
Så blir ju borta en vecka me lilleman, mamsen/mormor åsså Micke såklart! :-)

Imorn e de dags för löesamtal igen.. Varför blir man såå nervös över så lite egentligen? Bara till o säga vad man står för o att man verkligen får de man är värd att få. På vårat jobb går vi efter poäng, sedan går de över i procent som sedan räknar ut hur mycket i löneökning vi alla får. Gaanska lång procedur om jag få säga mitt, men de e en ganska bra metod enligt mitt tycke! Då är de mycke upp till en själv o verkligen strida för sin egen lilla ökning i lönen. :-) Aja, de ska nog gå bra. Men blir ju lite smånervig endå..

Nää, tro minsann att de e dags o kika rakt ner i säng. Såå man komme upp imorn..

Bilder få ja bjuda på en annan dag när ja ha mer tid.. Tjingeling sålänge!!

/Mariana

Postat den 2010-06-09 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2010-07-27 (22:26:37) http://iamjessi.blogg.se/

Meeen när du koma hem från semestra nu är det dax för uppdatering!!

Puss & Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar