Lite feeest också..0

Japps, de ha de varit i helgen. Dock nykter för min del! Men inte gjorde de nå, hade ju huuur kul som helst endå. Å vet ni vaaa? Spelade egentligen ingen roll att dåliga människor va i min närhet då, utan jag hade huur kul som helst endå. Dansade rent ut sagt arslet av dem där på golvet!! :-D HAHA!!

Meeeen nu e ni gaaanska nyfikna på hur de gick på partajet va? Wiiiie, de va ju faktiskt 30 års fest med Hårdrock´s tema! Superkul va de faktiskt, lite värre när man inte kände speciellt många. Sen när man e nykter o städad e man ju heller inte så himla framåt heller.. :-/  Knas! Men de e ju verkligen så!  Jaja, sköj va de!
Tänka sig.. Nu e Magnus Persson heela 30 bast!! GRATTIS åter igen ti dig!! :-)
Å här kommer lite pics! :-)

 <-- En GLAD 30-åring!! :-)

 <--Pernilla me nosring.. Hihi..

 <-- Han fick en MASSA Whiskey..

 <-- Jag som Hårdrock´s bruud!!

Tack till syster Linda o Niklas för hjälpen me peruk o kläder!! Såå himla gött att ni va hemma!! :-)

Javisst, men sedan åkte peruken av och jag gjorde mig iordning för utgång. Såå mitt blonda svall åkte fram igen, plus lite andra kläder.. :-) Såå då fanns de ju andra som såå gärna ville testa peruken.. Hehehe.. Såå nu MÅSTE jag ju bara lägga ut de bilderna också!! Hihihi..  Gulli er!!

 <-- Niclaaaas!!  HAHA!!

 <-- Ericaaaa!!

Mmm, ganska stiliga va? Hehe.. Mm, de tycke ja! Faast, dedär me svart låångt hår e inte riktgt min grej.. :-/

Time for a movieee...

/Mariana

Postat den 2010-03-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar