Mitt i veckan.. Nästan..0

Mitt i veckan e de nu ja, eller ja, nästan iaf! Imorn e de onsda igen.. Härliga tider, snart helg igen! :-) Fast just nu känns de sissodär.. Hämtade lilleman på dagis för en stund sedan o han hade feber åsså hade han ramlat ida på "jobbet" o rispat upp kinden.. :-/ Huhu, lillfisen! ♥ "-De gjorde jäätteont mamma!!" förklarade han!
Så nu ligger han heelt utslagen i soffan me 38.6 i feber. Hoppas man får liv i han om en stund när de e dags för midda så han får i sig nånting.
Blir hemmadag för oss imorgon o hålla tummarna för att han ska bli piggare! Nu nu nu!

 <--Min lilla troll sjuk.. :-/

Annars ha veckan börjat heeelt perfekt! :-D GLAD!  Åsså fick jag äran att surra av mig rejält me Linda ida me både lunch o lite shopping! Helt perfekt! Bästa!! :-) Vi hittade iaf fränaste skinnjackorna åt grabbarna våra, ojojoj va heeta de kommer att va ti våran/sommaren i dessa! Shit! :-)
Sen så fyndade jag ett par skor ti mig själv på rean, heela 70%!!! Kunde fasiken inte låta bli, billigt o fina!! :-) Den ni!! Mm, toknöjd e ja! Åsså hittade ja lite tröjor som endast kostade 50:- st åt linus som hade kostat 149:- innan! Sjukt va billigt de kan va ibland.. Wiiie!!
Å igår så inhandlades de nya överdragsbyxor åt lilleman. De han ha haft nu i 2 år va som lite för små, så va på tiden nu för ett par nya tyckte ja! Superfint blev de me jackan som ja shoppade för ett tag sen på rean också.. Hehe.. Fynda e bra skit de!! :-D

 <-- Mc-jackan! Tokfrään!!

 <-- Mina fina.. Snyggast på såklart!

 <-- Nya vårkläder för tuffingen!

Nää, dags o fixa käk kanske...?

Tjenixen!! ♥

/Mariana

Postat den 2010-03-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar