Oj så ont!0

Precis så blev de ikväll.. Sista minuterna på jobbet så hände de jag ha fasat för i evigheters evigheter.. Jag brände mig!! På ångan.. :-/ Ajajaj.. Mm, ni som inte tror de känns nå kan kasta er i väggen! För de gjorde de!!
Fyyy tusan vad det sved!! Aaaaaj, skrek jag bara rakt ut! Fingrarna va i vägen för ångan... Usch o fy!! Nää, dedär ni vill jag inte gö om! Tur man ska gå tillbaka till de andra stället så man slippe bränna fingrar o se ut som några ihopkorvade skinnflisor!! Gaaaah, vad ledsamt!

Nåja, nog med klagandet nu va?? Mm, tänkte väl de! ;-) Hård som stååål, eller hur va de...? :-O Haha..

Så idag blev de minst sagt inte såå många timmar gjorda, men gick ju endast en kvart innan ja skulle sluta sååå de va ju inte extremt! :-) Imorn e de en ledig dag som väntas, å då ska här rensas! Förråd ska fixas o lite annat småfix ska också göras klart!
Så de kanske e bäst att man kilar i sängs snart..? Eller rättare sagt NU!!

Natti Natt!!

/Mariana

Postat den 2010-03-23 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar