Hääärliga pics från helgen..1

Då vi irrade oss iväg ti Fjällvärlden och den härliga kyyylan.. Brrr.. Efter många om och men, å med en del stopp lite här o där.... :-) hahaha..

     

       
       



 <---Finaste killen!! Gofisen!! :-)

Avslutade såklart me den bästaste bilden av dem alla.. Åsså blandade jag glatt me lite ego bara för att jag är som jag är.. Hahaha.. Inget fejk här inte.. "Just the real stuff hun!!" :-P

Härligt påpälsad vi va däruppe i fjällvärlden, men de e ju vekligen ett måste i den kyla som de kan va ibland.. Oooh... Skulle ha skoterkläderna, men pälsade på mig tjockjackan istället... Inte för att skoterkläderna e kalla, men något längre i halsen o de blåste på gaaanska bra.. Huhu!!

Hade iallafall en suuupersköön helg med några av mina närmaste!! Är super GLAD att jag har M vid min sida många gånger, han är en klippa i många sammanhang.
Åsså guldklimpen Linus då.. Finns de nå bättre?!?! Näää!! Han e verkligen guldet för oss och han gör våra stunder tillsammans såå värdefulla!! :-) Blev en helg över förväntan och jag e glad och nöjd för det!!
Dock inte mycke ti uteliv o bolagskassarna glömdes hemma.. Såå blev en stillsam helg som sagt.. Hehe.. Kanske lika bra de.. Visst?? :-)

Tjollahopp!! :-)

Bjuder på en braa låt ännu en gång.. Robyn kan hon.. Jää jäää!! Keeeep on Rocking!! :-D 

 

/Mariana

Postat den 2010-11-27 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Anonym den 2010-12-05 (12:34:26)

Bättre med fejk än hängpattar tycker jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar