Kärlek bara e kärlek.... ♥0

Min lillprins e de bästa som finns.. Gokillen min gör min vardag till den allra bästa heela tiden.. Hans ord och meningar gör att jag känner mig lycklig, glaad och oerhört förväntansfull av vilket nästa drag han ska ge sig in på. Varje dag är ny och hela tiden lär han sig och ger sig in på nya grejjer.. Fantastiskt tycker jag!! Man ser många gånger han att vill så gärna mer än vad han egentligen klarar av. Och just då, ger han sig sjutton på de han ska göra, åsså tar han o fixar gång efter gång..
Sånt gör en mamma såå otroligt stolt.. ♥ Alla hans skratt och de andra mindre roliga humören (skriken) gör mig mer o mer motivation till att leda honom på vägen.. Vägen till att bli den starkaste killen av dem alla, Bästa självförtroendet av dem alla och dessutom känna sig älskad av alla..
För finns de nå bättre?? Nää, tro faktiskt inte det! Vet att jag kommer och ska ge honom det allra bästa, för allt vad jag kan. Vilket förmodligen de flesta föräldrar känner och tycker.. :-)
Sann kärlek kallas de va??? :-D ♥ ♥ ♥

Imorgon e vi egentligen lediga, men de blir en sväng på dagis för Linusen endå. De firar nämligen Dagiset´s födelsedag imorgon me maskerad och show.. Hihi.. Självklart måste lilleman få va me på de!! :-)
Såå då ska jag ägna mig åt lite jobbgrejjer som man inte alltid hinner med. Som vi få välja om vi vill göra på jobbet el hemma. Vilket jag tycke e superskönt o få gö hemma, eftersom man oftast blir störd eller känner sig stressad när man väl e på jobb.. :-/ Gaaalet, jag vet, men de bara e så.. :-)

Till helgen e de Äntligen dags för "gänget" att komma hit till mig på middag.. Kuligt Kuligt!! :-D
Vad och hur allt blev få ni veta efter helgen såklart.. Vill ju inte avslöja på tok för mycket här inte.. hehe.. :-)

Näpps, nu ska ja banne mig ägna mig åt tv:n en stund... Solsidan ska de gluttas på!! Tjenixen!!

/Mariana

Postat den 2010-10-05 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar