Lycklig... Å sluut... :-/ ♥0

Älska musik, Älska Volbeat... Gaaaaad, vad jag är såld!!! Finns de nå bättre än o känna sig total tillfredställd av musik som kantas med en underbart musiker (sångare) som är som denna.....? Michael Poulsen!!! Vilken man, vilken pipa!!! My gaaaad!! Jag är stum av kvällens live framtädande av...Just VOLBEAT.... Mums!!
Jag kan garanterat säga att de va braa mycke mer drag på denna show än va de va nere i Borlänge sist jag såg dem på Peace & Love 2009.. Herreguud vilket drag, igenom heeela showen!!
Och jaaa, visst knäppte jag kort. Men som ni vet så blir ju foton me mobilen de mest värdelösa, men kan ju bju på en del endå.. :-)

 <--GRYMT är förnamnet!!! :-D

 <--Folk på scen.. (avis som faaaen)

 <---Slurp... :-P

 <--Poulsen o Gadden.. :-D

Sjuuukt avis på dig Oskar som träffat karln i reality... Jisses!! :-/ Såå härligt kort, så ja va bara tvungen att sno de o dela med mig.. :-) Hoppas de va ok? Hehe..

Jaaa, som ni ser så går de ju bara inte att undgå vilka som står högst på min spellista nu.. Nejnej, fiiinns ju inge bättre än ljuv musik som strålar ut genom högtalarna.. Mums!!
Ha ni inte hört dem innan så ha ni deffinitivt missat ngt, spela genast en låt av dem!! Nu nu nu.. :-)

Imorgon ska jag göra nånting som jag kanske borde gjort för mycke länge sen... Hehe.. Men nu ska de bli av, så håll tummarna för att de går vägen.. Kan ju inte va för svårt..? Eller?? :-O
Aja, vad det är och blir visar sig.. Kan bli bra, kan inte bli sämre iaf.. :-D

Dags o sussa o låta musiken stråååla ut.. Myyys!! ♥

Joo, förresten... Blev ju brunett idag... Haha.. Där ser ni, kan jag å!! HA!! Såå ger er en pics på de å.. Sååå sjukt nöjd!! BÄSTA gosyster yster Cicci som fixat o trixat me mig åter igen.. Sååå tacksam och glad för att du finns gums... Guld till dig!!! ♥

Natti Nattiii..

 <--Nöjd pingla!!! :-D

 

 

  <--Mums!!

/Mariana

Postat den 2010-10-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar