Så kan de låta...? :-O0

Jaaa, just nu känns de sissodär.. Min kropp ha börjat sagt ifrån o vill inte annat än o ligga i soffan me fötterna högt. Skulle bära o hjälpa M me o lasta skoter o släde. Men min handled avbröt de hela eftersom ja inte ens klarade o bära en matkasse...? Vaaaad liksom?!?!
När hände detta? Jag som har massor o skriva ti skolan o måste verkligen plugga o göra klar en hel del inför veckan som kommer.. :-)
Men aja, de e bara ti o inse.. Jag ha förmodligen en överansträngd handled som MÅSTE vila o inte behöva göra nånting med.. Såå, imorn ska de pimplas me endast vänstern o dessutom endast sitta i den nyinköpta släden o njuuta.. Inge skoterkörning alltså för min del. Utan VILA va de ja!! Yepps!!
Åsså måste ja släppa allt som haft me flytt o göra, verka som allt bärande ha satt sina spår.. Gå icke längre de!! :-O

Hoppas på piggare kropp imorn, för ja skulle verkligen vilja mysa o ha mer tid till liten..

Annars hoppas ja ni andra också spanade på Brolle på "Så ska de låta" på Svt1 ikväll. För de gjorde jag o lilleman. Å eftersom både jag o Linus e sååå överförtjusta i denna manliga fantastiska stjärna så rockade vi lös framför tv:n o sjöng i massor!! Ääälska Brolle o hans stämma!! MUMS!!

Å inte e han de minsta ful heller karln!! Vikken BIIIIIT!!! :-D



Finner likheter hos han som i ngn annan. Men vem den karln e är nog bäst o hålla för sig själv..
Eller rättare sagt, de tillhör de förflutna!! Hell Jäääää!!
Bye Bye ti de!! :-D
Idag blickar vi framåt åt de Goda, Underbara o de Bästa!!
Jag är sååå GLAD att jag hittat mitt i livet!!
Min absoluta Bästa Vän!!

Näpps, krypa ner i kojjs tro ja nästan!!
Man blir liiite loj av denna stugluft tro ja, eller så kanske de är ngn som försöker elda ut en ur kååken!! Gaaaaaaah!!! :-/

Vill man känna på Bastukänsla så va ju inte den långt bort kan ja säga.
De va bara ti o sätta småtassarna innanför köksväggarna o känna ångan!! Myy gaaad, vilken hetta!! Puuhu..

Tjing Tjong på er o Ha nu en fortsatt fantastisk Freeeda!!!

/Mariana

Postat den 2011-04-01 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar