Händer för mycket..0

Jaaa, just nu händer de på tok för mycket i mitt liv.. Puuh.. I lördags va jag som sagt o jobbade på Takida o Ljunganrocken!! Jösses vad roligt och va himla mycket trevligt folk. Ojoj.. Alla va verkligen laddade till tuuusen och de va hur mycket göra som helst! Såå där blev inte många kort tagna kan ja säga!! Men i de tält jag jobbade så såg de ut såhär i alla fall för er som är intresserade! :-)

 

(stal den från Takida´s sida)

Ooops!! :-O










Efter lördagen va jag heeelt slut i flera dagar.. Typ enda tills idag kan man nog säga! Ojojoj, vad mina fötter, armar, ben, jaaa.. Allt på min kropp värkte!! Hua!! :-/ MEN, hade fruktansvärt roligt o de va garanterat värt varenda steg jag tog!!

I förra veckan var jag även på Allsång uti Juniskär!! :-) Såå himla mysigt o hur underbar sång som helst! Och dessutom hade jag dragit me mig min Fiiina Farmor också.. Bästaste!!
Såå vi avnjöt en huuur god Fiskgryta som helst och M mumsade lax o Linusen pannkaka!! :-)
Såå, lite pics från den härliga kvällen kommer här också såklart!! :-)

(allvarligare blick får man söka efter...) Hahaha..















































Underbart och Fantastiskt!!! Verkligen!!! Dit ska jag absolut fler gånger och nästa år ska jag boka in så jag har det klart när sommaren börjat och när kvällarna är planerade!! :-)

Imorgon är de dags för mig att skriva in mig för ny termin på skolan!  Äntligen är det dags!! Tjoohoo!!

Ni vet.. Linus ska ju börja Skridskoskola nu i höst och han längtar ju minst sagt till detta! Idag när jag kom hem med utrustning som han ska ha när han är på isen så jublade han hejdlöst ut.. "-Mammaaaa!! Du är Fantastisk!! Är allt detta mitt...???"
Jaa, ni kan ju tänka er.. En femåring som får sin dröm uppfylld och det är nu dags för att inta position i September/oktober!! Såå här kommer pics på en Glad, Förväntansfull och Sprallig liten grabb som Längtar till det är dags att kliva in i Kovlands Ishall!! :-)

Åååå, nu ska ja krypa ner o sussa!! Ny dag imöööra!! Tjing på er!!



/Mariana

Postat den 2011-08-17 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar