Höst...?2

Imorgon kliver vi in i hösten och den 1:a September! Det e ju Även dags för Resa o Äventyr för min del, men sen komma höstmörkret krypandes till oss. Mer tända ljus o ännu mer mys o plugg för min del. Kan bli en ganska fantastisk Höst om jag få säga mitt, nästan så man längtar.. :-)
Ni vet, imorn är det dags för Partykryssningen me Radio Guld på Silja Galaxy!! Tjoohoo, vilket förparty inför den kommande helgen i Stor Stockholm me en massa Tjejmil o dejter me häärliga kompisar därnere!! Uuunderbart!! :-)
Kommer verkligen bli huuur kuligt som helst!! Nästan så ja kan krypa ner o sussa järnet nu bara för att jag ska få kliva upp imorn o dagen me stort D är här.. :-) Hahaha.. Komma börja dagen liiite halvdrygt.. Skjutsa upp lilleman ti sin farfar i västra! Yepps.. Han bidde ju lite sjukis här i början av veckan, men nu är han mycke piggare. De e bara matlusten som ska komma tillbaka, så därför få han va hemma några dagar extra. Å dessutom skulle han egentligen va ledig på freda vilket som, så därför gör ju inte en dag extra nånting.. :-)

Men helgen som va så va de ju End of Summer Meet i västra!! Ojoj, vilket gaaalet party de vart där ett tag!! Mina ben började domna o huvudet likaså.. Jösses vilken stämning!! Såå himla sjukt tråkigt att de inte blir mer Willy´s nu... Men men.. Nångång så.. De e va jag hoppas på iaf!!
Ska klicka in några pics därifrån, men de kommer längre ner.. Suddigt, men sååå härliga pics!! :-)
Eva va ju självklart Fantastisk hon med, vilken pingla, vilken röst å vilken klänning!!! :-) Hehe.. Även fast man kanske inte kallar sig en "Raggare" så passar endå musiken för ens trumhinnor eftersom hennes pipa verkligen bara gnuggar sig in i huvet vare sig man vill elle inte!! Hon är ju så Braaa så jag vet inte va!!
Såå himla kuligt att de vart fullt på planen både under Willy, Phil o Eva!! Kanoners!!

Näpps, nu tro ja minsan de e dags för liten o sussa.. Han ska ju upp i någorlunda tid imorn så mamman hinner me bussen som går vid 12-13.. Bäst o skynda iväg.. Eller just de, kanske packa väskorba klart först...? Pronto!!! Oooops... :-)

Joo, just de ja.. Ska kika på en ny partfym imorn på båten. Ha ju fått bästaste tipset o den luktar ju sååå sjukt jäkla gott!! Så vänta ni.. Kanske kommer hem som värsta stinkisen..? :-O Höhöhö..

Hepp Hepp på er!!

Nu pics från en heeelt Galen kväll!! Grabbarna va som gaaaalna på scen!! :-D

End of Summer Meet!!
























/Mariana

Postat den 2011-08-31 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare den 2011-09-04 (09:36:44)

hej din header är snyggast på hela blogg.se

Postat av Mariana den 2011-09-05 (12:27:58)

Men OJ!!! Tack som faaan!! Kul o höra!! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar