Tillbaka till vardagen.. :-/0

Ska det alltid kännas såhär...? Att man måste ta tag i saker och ting.. Ska man lixom ha ångest över det?? :-/ Njaa, så vill ju inte jag ha de iaf! Nejnej.. Tar hellre sakerna i lugn o ro och gör det jag absolut måste.. Häärligt va?? :-D Mmm, de e ju sommar de!!

Men just idag är det sista dagen på mina sommarkurser och det är dags för slutprov! Jag sitter här och laddar för att få det gjort, men de lixom finner sig inte för mig att gå ner i varv o ladda upp provet.. Iih.. Vill ju som syssla me en massa annat idag ja.. Åååh.. Men men.. Kan ju va gött o ha de gjort å!! :-O
Min lilleman e på Himlabadet just nu i skrivande stund me sin moster. Han badar antagligen en av sina sista dagar där i sommar. Tyckte de blåste aningen kallt imorse, men de skulle visst iväg endå.. Såå okej!! De blir säkert huur roligt som helst. Å här sitter jag!! Buuhuu.. :-(
Men som de säger.. Alla dagar kan inte vara de bästa!! Å för den delen så ha ju jag haft en ganska underbar sommar också med en hel del ledighet och fantastiska stunder tillsammans med nära o kära!!

Hade dessvärre förväntat mig mer av Rättvik i år, men hade superdupertrevligt endå!! Konstigt att de inte va mer folk där o tyvärr va inte det kanske de bästa folket där... Såklart några.. Men ni vet, endel kan bara förstöra och göra att man inte vill vara i närheten ens.. Usch o fy!!
Man gör ju de så bra som man vill.. Kunde ju ha spenderat fler kvällar i händelsernas centrum..Rättvik..Om jag velat och kunnat. Men så blev inte fallet. Är självklart glad över att ha haft en sådan Fantastisk vecka, men ni vet.. Jag vet..Jag är mamma! Men för den delen så kan man ju roa sig!! Absolut ska man det tycker jag!! Varför inte lixom?!?
Sååå, ti nästa år laddar vi om och har de minst lika skojsigt o trevligt!! :-) Tack ni inblandade för en underbar vecka!! :-) Ska ladda upp lite pics också, men ha inte alla bilder hemma än så de få vänta en liten stund till tro ja minsan.. Massbilder sen!! Haha.. :-) ♥
Å tror minsan att de blir boende i Leksand även nästa år!!! Sååå himla fint och perfekt för minsteman!! :-D

Imorgon Lördag är det ju Ljunganrocken i Fiiina Ljungaverk!! Takida ska spela och även en massa andra härliga band. Jag kommer stå där med ansiktet ner i kassaapparaten typ heeela dagen/kvällen!! Så ni vet ju vart ni finner mig! I BAREN!! Hell jäää!! :-D
Stå där o digga bra musik samtidigt som man får betalt för att ha trevligt me härligt folk!! Kuligt Kuligt!! :-) Lääängtar!!! Å dessutom så kommer fiiiinaste Nina hem också!! <3 Komma bli en fantastisk helg me mycket kuligt!! Ojoj!! :-) ♥

Nää, kanske man ska öppna den berömda filen som det står PROV på...? Hmm.. Nu?? Eller ska man fixa till sig lite mat i magen innan..? Gaaaah!! Vill bara va klar me kurserna nu.. Eller vill jag de..? Velig hit och dit.. Pjuuuh..
Aja, nästa vecka ska jag ju jobba heeela veckan lång o de komma bli tokskoj!! Tokbra arbetskamrater och en Bästaste Chef går inte att göra annat än o längta till de roliga!! :-D Åsså veckan efter de så är de ju dags för Skolstart på den rätta skolan.. Kämpa jäärnet hela vägen in i mål för att kunna söka till Högskolan!!!
Tjoohoo, vilken braaa Tjej jag är!! Som tar tag i livet, studier och allt därtill!! Underbart att det har börjat!! Min resa till mitt nya fiina och braiga Liv!! Tjoohoo!! Inge mer oro, utan nu vet jag!! Nu vet jag vad jag vill bli, arbeta med och vilka jag vill bo med!! Fantastiska liiiiv!! :-D
♥ ♥ ♥ Jag är nog en av de Lyckligaste i Vääärlden!!!! :-D ♥ ♥ ♥




/Mariana

Postat den 2011-08-10 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar