Äntligen SNÖÖÖÖ!!!1

Äntligen kommer även snön hit till Sundsvall.. Vilken lycka!! Ikväll ska ja banne mig ut o bygga en liten snögubbe, de ska ja!! Trots att jag inte har några passande vinterbyxor så ska de göras!! Sådeså!!
Idag ska också sista lektionen på Religionen avklaras, de skulle visst vara fest. Så de verka ju himla trevligt!! Våran lärare i de ämnet är helt suverän och go..
Sen så är de avslut i några andra kurser också denna vecka, så här känns de riktigt toppen måste jag säga. Och sen sätts betygen.. Som man längtar, ojoj.. :-)

Som några av er kanske vet så har jag skjutit upp mina Högskolestudier. Jag ska jobba till våren och göra några andra avslut i ämnen som jag inte hunnit klart med denna termin av olika skäl. Så därför valde jag att inte stressa ihjäl mig och istället köra på i lugnt tempo och jobba istället nästa termin..
Det känns faktiskt helt fantastiskt och jag har fått världens Guldschema!! Tack vare min bästa chef som jag många gånger har berömt förut så berömmer jag henne igen. Jag har aldrig någonsin haft en bättre chef.. Helt fantastiskt!!
Såå, i vår kommer ni finna mig på plats på jobb och dessutom ska vi ju flytta under våren. Ännu mer toppen!! Allting klaffar verkligen nu och jag kan inte må bättre!! Ojojoj, jaaa.. Så är det faktiskt!! :-)

Imorgon påbörjar jag mitt 11-dagars jobb innan julhelgen. Det känns både tufft och bra, men de ska nog gå bra. Har många dagar då jag slutar tidigt och dessutom är denna intensiva vecka blandad med en massa annat trevligt också. Så dagarna kommer nog rulla på med en jäkla fart endå.. :-)
Sen ska jag o M försöka oss ut i Julhandeln någon kväll i veckan också, för att göra klart me klapparna och en del födelsedagspresenter innan den värsta rushen kommer igång. De kan bli en pärs för sig de att vi ska komma överrens om vad som ska köpas och inte.. Vi är liiiite oense om några grejjer, men de blir nog toppen endå.. Bara o köra på o sen vart stoppet blir få vi se.. Usch.. Gillar verkligen inte att stressa o grejja inför jul.. De är ju på tok för mycke folk ute i affärerna.. :-/

Men vi ha funderingar på att köpa ett Nintendo 3DS åt lilleman i Födelsedagspresent.. Eftersom de gamla Nintendo DS inte kommer att tillverka fler spel så känns de lixom hur fel som helst att köpa de och därför satsa på de nyare 3DS istället.. Där komma de att göra nya spel och dessutom kommer man att kunna köpa de gamla spelen och spela dem på den nya om man nu vill de..
Men eller hur, det nya 3DS är ju mycke fränare!!?? Där kan man ju spela 3D och även vanligt om man väljer de.. :-) Såå, kan hända att de blir de nyare såklart.. Visst, några hundringar dyrare. Men va spelar de för roll när de är kingen som ska ha de.. Han är värd baaara de bästa!! Inte sant?!?! :-D

Annars har Linus på sin önskelista....

* LEGO - av alla dess slag. Byggsatser, legoplattor och allt som hör till. (han älskar att bygga)
* Snöleksaker - Som matta, eller andra trevliga grejjer..
* Kläder - Jeans och skjortor älskar han att klä sig i. Men massor av kläderna är i utgående eftersom han växer så det knaaaaakar!! :-) Nu har han 122/128 om det är någon som är intresserad av det.. :-)
Det är också kuligt att få mjuka paket, allt är kuligt!!
* Bilar - Cars är ju en favorit.. Och alla sorts lastbilar och bilar är ju också roligt tycker han.
* Spel - Där också av alla möjliga olika slag. Att spela spel och vinna över sina föräldrar e ju mycke kuligt tycker vår kära lilleman om.. Speciellt om det är familjespel också som är för barn..
* Playstation 3 Spel - Där är också minsteman en lirare.. Han gillar fart och fläkt. Och eftersom bilar är hans största intresse så vore ju de också kuligt säger han.. :-)
* Böcker - Eftersom vi har börjat träna på att läsa så tycker han också det vore roligt. Och extra roligt är det om det är lite större bokstäver som även han kan läsa är med i boken.. :-) Men också träningsböcker med bokstäver och siffror är roliga. Speciellt där man kan räkna och så.. För de är riktigt roligt!! :-)

Sådär ja.. Nu har jag förmedlat en önskelista som alla kan kika in på.. Lite svårt att skicka runt eftersom de e både födelsedag och jul.. Men här är i alla fall en liten önskelista av hans låååånga.. Helt sjukt vad en blivande 5-åring kan önska sig.. Ujujuj.. Inte illa alltså.. :-O
Men en liten bit på traven.. Han blir glad för allt, de må ja säga.. Han leker med det mesta och tycker allt med motorer är kuligt..

Näpps, nu ska jag nog ta o bege mig på skolan snart.. Hej hopp på er!!
Häääärliga Måndag och Snöödag!! :-)


        



Nintendo 3DS...

/Mariana

Postat den 2011-12-12 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Ann-Helen den 2011-12-13 (08:05:02)

Trevligt att se dig hos BA. :).. Hoppas du mår bra, är mina misstankar rätt?.. Skall jag säga GRATTIS ännu engång?.. Inte bara till husköpet utan till något som är ännu bättre? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar