Orättvisa... Dumma orättvisa..1

Overkliga saker kan verkligen hända oftare än vad man tror.. Fick reda på igår att en god kamrat sedan barnsben gått bort.. Usch.. Hela mitt hjärta gör ont och jag kan bara inte förstå vart allt blev fel..? :-/ Denna kille fanns med under mina värsta år som tonåring och alla hans värmande kramar och värmande ord fick en annan att tänka helt annorlunda.. Kan bara inte förstå... :-/
Jag önskar att jag kunde varit där, kunnat hindra det ofattbara och kunna göra saker och ting ogjort.. Meen, jag vet. De går ju inte. Man kan ju aldrig veta vad som ska hända.. Men jag vet att jag aldrig glömmer..
Jag glömmer aldrig dig Kristoffer!! Må du ha de bra där på andra sidan! Du kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta.. Dina stora varma kramar kommer jag bevara och komma ihåg i alla tider..
Din familj sörjer nog mest utav alla nu och har det hur jobbigt som helst.. Så mina tankar går till dem som också fortfarande finns kvar hos oss i Jordelivet.. :-)
Det är så himla orättvist, att en sån fiiiin Människa har lämnat oss... Ofattbart!!

Död och Förtvivlan får mig att tänka på hur jobbigt det var att Farmor lämnade oss, trots hennes ålder och att hennes liv hade levts precis som hon ville. Men jag fick en tankeställare då och den kommer åter igen.. Att man ska ta hand om de finaste och Bästaste man har. Värna om Kärleken och få den att spira så mycket som det bara går och få rå om varandra.. Det kan ju verkligen inte finnas något bättre..

MEN.. Spelar en låt och hoppas att ni på andra sidan mår bättre där och att vi ses när det är dags för det.. Men alla mina tankar går till er som saknar eran ängel och som himlen har hämtat..


All min kärlek och värme går till er... ♥


/Mariana

Postat den 2011-12-19 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jennie & Grodorna den 2011-12-20 (14:17:31)

nej usch, vilken kristoffer är det????

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar