Piiinsamt!!! :-/0

Ibland så kan  jag bara tycka att vissa människor är såå jäkla pinsamma!! Snälla, väx upp!! Bete er som vuxna och utge er inte för att vara någon ni inte är.. Jösses!! Jag blir mörkrädd!!! :-O

Kan inte annat än o skratta åt småfolket!! Stackarn!! :-/















I övrigt så hoppar jag av glädje av att Snön faktiskt är på ingående!! Ovädret har svept in över vårat avlånga land.. Jösses vad mysigt!! :-) Underbara snööö!! Men ge mig lite mer minusgrader och mera snöö.. Så skotern kan få sig en åktur och kanske jag me innan ja inte få på mig kläderna längre... Ååååh.. :-O

Tjingeling på er Fredagsmysare o Bitterkakooooor!!!! :-P

/Mariana

Postat den 2011-12-09 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar