Uppesittarkväll!!0

Ikväll är det Äntligen dags!! Uppesittarkvällen me Bingolotto är här och jag har såklart laddat med lotter ti hela familjen och mig själv såklart!! :-) Komma bli mysigt och dessutom ska vi mumsa på god mat och mysa me lilla Victor en massa också.. :-)

Imorgon är dagen D för Linus.. Äntligen ska Tomten komma på besök och kanske...Kanske han har me sig mera julklappar.. Vem vet?!? Linus tro på de iaf.. :-)
Men bara väntan och längtan efter just Tomten är såå himla stor, så just de går absolut inte att ta miste på..

Och just ikväll ska jag njuta extra mycket också eftersom mitt 11-dagars arbete är över.. Nu är jag ledig en dag, sen jobbar jag några dagar igen.. :-) Sen ledig såklart på finaste Prins Linus födelsedag.. :-) Tänka sig, redan 5 bast.. :-) Ongan växe, men int´vi.. Hehe.. :-D

Näpps, nu är de dags o kila.. Kan ju inte sitta här o låta tiden rinna iväg.. Må ju iväg o fixa me salladen som va just min uppgift.. Sååå, så är de me de!!

Hej hopp på er och ha nu en Riktigt GOD JUL mina kära Kamrater!! För de ska jag ha!! Såå innebombens också!! :-)

/Mariana

Postat den 2011-12-23 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar