Skiiit...1

Blir väl gaaalet less när man blir såhär sjuk alldeles innan man ska börja skolan och verkligen behöver de sista dagarna på jobb. Och dessutom njuuta av de sista dagarna me mina finaste o Bästa kollegor!! :-D
Meeen, hinner ju se/träffa en massa endå eftersom jag kommer återkomma varannan helg o så.. :-)

Jaja, ska i vilket fall hämta igen mig och bli frisk denna gång och verkligen ta hand om mig själv!!

Såå, ha inte allt för mycket ork för o skriva o dela med mig ti er.. Eller jaa... Kan ju meddela att både mitt o Linus rum blev alldeles utomordentligt BRAAA båda rummen!! Jäklar vilken skillnad alltså!! Jag ha just nu rummet jag längtat efter och kommer nog trivas super i.. Lillens rum blev också superbra och han blev ju såklart JätteGLAAAD när han fick både större o nya tapeter.. :-D
Pics kommer när ja orkar o får tid mina kamrater!!

Hepps, nu blire ti o glida längst ner i soffan o jäääsa järnet!! När man e sjuk, få man faktiskt slappa, så de så!!

/Mariana

Postat den 2011-01-05 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2011-01-05 (22:56:00) http://iamjessi.blogg.se/

Meen tråk att du är sjuk igen stackare! Vad spännande att ni gjort om, när du är kry igen får vi kika in å se hur det ser ut. :-)

Kraaam!!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar