Bakar...1

Bakar bakar bakar en liten kaka.. :-) Eller en.. Två blev det faktiskt.. Två smarriga morotskakor!! Skulle dubbla receptet o vips så vart de mer än vad jag trodde.. Ooops!! Men de ska bli mumsigt värre imorgon då det vankas besök..
För jaaaaag.. Fyller ju nämligen år!! Hihihi.. Den ni!! :-D

Såå imorn ska jag o lilleman baka en liten tårta också.. Lovade han att han skulle få va med, så de e bara ti o snällt vänta me den tills imornbitti efter jag varit ute på min morgonprommis.. :-)

Näpps, nu ska garnityren på!! Hej på er!! :-)

/Mariana

Postat den 2011-07-05 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Matilda den 2011-07-12 (12:36:46)

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar