Jojjo!! Söndaa!!0

Söndagen var kommen och här sitter jag! Ha fått en del gjort i helgen och vad himla skönt det känns att det dessutom är 2 dagar på ledigheten för mig o Linusen kvar.. Hihi.. :-) Jaa, ni vet.. Vi ha ju ledigt varje månda o tisda nu fram ti M ha semester, så ja bara ha skola 2-3 dagar i veckan!! Huur bra som helst.. Å är de t.o.m. så att man hinner me sig snabbare så är de bara fler lediga dagar.. Sommar!! Skööna sommar!! :-)
Visst, man drar inte direkt in storkovan. Men tiden med liten känns som mycke viktig nu.. Spec när han varit så känsli sista tiden.. Mamma-hjärtat grååter då jue.. :-/
Såå, man gör de man kan göra för att finnas ni vet!! <3

Jahapp, nånstans det ha varit prima väder i helgen då..? Ha ju som smått vare liiite tråkigt väder här hemma, men vafasen.. De ska ju va så ibland å.. Nån som varit Söderut eller Norrut som haft ngt annat tro...?
Iofs va de ju lite bättre ida, men trodde många ggr att åskan va pågång.. Å redan inatt börjar de regna igen.. Trååk!! 

Jaja, tur jag o liten kan kura ner oss me en film i soffan eller att kunna sätta oss att spela spel i lugn o ro.. Underbart!! :-)

Som ja skrivit förut så ha inte kroppen min varit i sitt bästa skick den sista tiden. MEN, nu ha ja fått dunderpenicillin så snart är man väl igång som förut igen. Redan idag känner jag att jag kan gå normalt igen. Äntligen!! Jag som gått runt som en... Jaa, vet inte vad.. :-/
Men som sagt, de känns redan bättre (efter endast 2½ dagar).. Heeelt otroligt!! Såå nu ska ja vila på några dagar till så jag är i toppform snabbast möjligt!! :-)

Missade nog en toppenrolig resa me tjejerna, men hade nog inte kunnat gjort alltför mycke.. Såå åkte till stugan o mami o blev ännu mer ompysslad igår.. :-) Grillat o massa andra gosaker!! :-)
Dessutom så fick man ju träffa söötfisen Viktor, å igår så höll M honom för första gången! Hihi.. Jaaao, ni vet. Vissa människor e bara så.. Vill gärna vänta.. :-) Såå självklart drog ja fram kameran de första ja gjorde.. Å linslusen Linus studsade också fram framför kameran lika fort.. Hahaha.. Gullunge!! <3

Tog en runda på Birsta idag också.. Köpte en snygg svart dvd-hylla på IKEA som nu pryder såå fint våran tv-vägg.. Massa kablar dock som ska BORT.. Men eftersom de ev kan bli flytt här framöver så vill man inte dra för mycket.. Eller egentligen.. De ha inte gjorts sen... Hmm.. Vi flyttade in i lägenheten för typ 3½ år sen.. :-D Hahaha.. Jaaao, men så kan de gå ibland.. :-/
Fast SNYGGT vart de nu o jösses vad nöjd jag är.. :-)

Jaja.. Dags o läsa lite innan de e dags o sussa.. Tjing på er!!



/Mariana

Postat den 2011-06-19 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar