Midsommar 2011!!0

Så var Midsommardagen kommen och här sitter jag me nattlinnet o försöker vakna till liv.. :-/ Kom ju hem ganska sent ti stugan inatt.. Tro klockan nästan va halv ett.. Pjuuh.. :-/ Jaa, ni vet.. När man kör så tycker man klockan går mycke segare än annars.. Så just därför kände ja bara när man hade satt sig i bilen.. Jösses va gött de skulle bli me sängen nu.. Ujujuj.. :-)
Såå, sagt o gjort.. Hemma från Vigge på cirkus en 30-40 minuter å studs ner i säng.. :-) Åsså vaknade väl liten som vanligt vid 8.00.. Aaaah.. Men efter lite övertalning kunde han sussa om en liten stund till o sen upp o hoppa vid 10.. Gött me sovmorgon!! :-)

Just igår på Midsommarafton va vi i mammas o mickes stuga o de va ju huuur mysigt som helst!! Fiiina Lilla Viktor va där me sin mamma o pappa Therese o Jonas. Sen hade de med sig ett par, Katrin o Henrik. Plus att de va jag, Linus o Magnus. Åsså kom Erica me Söötfröken Amilia.. :-) Åsså Cicci, mamsen, micke o Birger såklart.. :-)
Alla hade med sig nånting och det blev en Buffé utan dess like.. Maten stod oss verkligen uppi halsen när de va dags för efterrätten.. Jösses vad man va mätt.. Men vafaan, de va ju baah o trycka ner lite till. Precis som man absolut inte ska göra!! Hahaha.. Men gött!! :-P

Men även fast jag tycker de e tröttsamt att vara chaufför så Älskar jag verkligen känslan när jag vaknar dagen efter och känner mig PIGG, FRÄSCH o GLAAAAD!! :-) Visst e de underbart!! :-)

Å vet ni en till sak.. Idag är de LÖRDAG o MIDSOMMARDAGEN o de e Äntligen dags o träffa mina fiiina Bästa tjejer Helena o Lisa idag!! SOM jag längtat!!! :-)  Fantastiska daaaag!! <3

Näpps, nu ska ja ta mig en tallrik fil o mysa ner mig me lilleman i soffan.. Myyys!! :-)

Ha en TREVLIG MIDSOMMAR!!  :-)

Heej Hopp!!







/Mariana

Postat den 2011-06-25 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar