Onsdag!!0

Japps, idag är det Onsdag och jag har kört jäärnet med plugget hela dagen lång!! Eller ja, nästan.. :-O Började när ja lämnade liten o åka o köpa mig ett par nya tennisskor eftersom mina förra fick ännu ett hål i sig igår.. Ooops!! De som va såå himla sköna är nu ett minne blott.. Bort på tippen med dem o in med de nya!! Blev ett par Reebok Freestyle som är huur sköna som helst! :-)
Köpte mig ett par sådanna för ett tag sen, men då va ju de på tok för stora så de for vidare ti mamsen min som istället får slita på dem. :-) (tro dock de ligger i ett skåp o skräpar numer)
Men, aja.. Ska bli underbart att få ha sköna fiina skor o inte va rädd att lilltån sticker ut i ngt hål på sidan av skon.. Hahaha.. :-)

 

Klassiska skööna Reebok!! :-)










Jaha, vad händer annars då? Hmm.. Joo, stugan i Leksand är nu pröjsad och klar!! Skönt att ha de ur världen och att nu är det bara ti o åka ner o ha de super!! Eller hur?? :-)
Vi ska bara ta o finna oss en fiiin en bil också.. Men just nu verkar de tört på den fronten. Hoppas Hoppas att de dyker upp ngn snart!! Annars få ja nå bryyyyt!! :-/
Fast iofs, vi ha ju åkt Volvo ner varje år annars. Så vanan för att åka volvo i år igen är ju inget nytt mena ja.. Faaast, de hade varit gött me en liten veteranare!! Mamsen o Micke ska ju faktiskt åka ner i Jeepen!! :-)

Jaja, de visar sig.. Nu ska först o främst v50 säljas!! Bort o iväg!! :-) Hiihi.. Ngn sugen o köpa den?? Hojta till isf.. Eller förresten.. Köp en annan!! :-O Vill man ha skön åkning o bra me utrymme, köp ngt större!! :-) Köp en v70 isåfall.. :-D Men söker ni en liten fiin bil som drar 0.5l/milen så köp denhär vettja!! :-D

Hepp Hepp, dags o fortsätta plugga.. Dehär gå ju fasen inte!! Provdags på freda.. Jöösses vad nervös ja e!! Pjuuuh.. 

Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2011-06-15 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar