Sova kanske??4

Njaa, varför ska man sova när man e på rätt så bra humör..? Man tycker att provet imorgon ska bli ganska kuligt att göra efter en massa igenomgång med mig själv idag. Å dessutom så har jag ju tid på mig imorgon också under dagen.. :-) Perfekt!! Så de ska nog gå bra. Nervösiteten börjar gå över o dessutom har ja så mycke annat att tänka på imorn.. Skulle tro de blir ett Toklångt surr o stopp hos Bina efter ja varit dit ja ska.. :-)
Så man lixom hinner landa igen innan de e dags för prov.. Kika på lite bäbismage o surra lite gojja som baaara vi kan!! Hahaha.. :-) Bra de!!

Satt o kikade runt lite förut o stötte på en kulig karl som ha lagt ut lite filmer på Youtube.. Han va inte alltför Glader när han upptäckt vad som är medblandat i V-Power som man kan köpa på Shell.. :-/
Kika på filmen här så ska ni få höra o se.. Jag blir inte alls förvånad.. Alltså seriöst?!?! Konstigt att han blir förbannad, tydligen ha flera motorer pajjat pga detta.. Jag skulle vara rent ut sagt Vansinnig jag!! Usch Usch!!
Jag kommer aldrig tanka på SHELL i ren protest.. Fast jag ha väl aldrig tankat där heller iofs.. Men endå.. Tacka vet ja STATIOL... Dem kan man lita på!! Bästa!! :-) Skiit-Shell, släng er i väggen om ni ska grejsa sådär.. Dumt!!




Som om inte de va de sjukaste då va..?? Jaaa.. Knas är de i alla fall..
Som ett sammanträffande också hade filmat några bekanta som dansade från ngt evenemang från ngnstans.. Jag hängde inte riktigt me där.. Känner inte riktigt igen mig.. Men fann ju iaf några kändisar från Västra.. Klicka på filmen så kör den igång så ha ni er ett gött skratt såhär på kvällskvisten.. Hahaha.. De fick jag mig i alla fall.. :-D



Ligger i sängen och klickar runt på mig miljoners recept.. Ska finna mig o göra en Romtårta ti Midsommar.. Mumsigt värre!! Har ju en kompis mamma som en gång i tiden gjorde en heeelt underbar Romtårta.. Å jag ha ju naturligtvis tappat bort receptet.. (i vanlig ordning) För typ andra eller tredje gången.. Ojoj.. Tankspridd..?? Huumm..

Aja, de löser sig.. Jag ska prova mig på nå annat i vilket fall o göra nånting mumsigt ti Midsommarfirandet.. Vem vet, kanske blir de mer party än vad man hade tänkt sig...?? :-O

Näpps, nu e de sussa som gäller.. Eller.. Kanske ska läääsa liite till i boken..?? :-D














Sen är de ju bara så att jag bara MÅSTE påminna er som inte vet.. Att EVA EASTWOOD kommer ti Stan.. Eller Rättare sagt till Ljungaverk o End of Summer Meet den 27 Augusti... Wiiiie!!!
De går ju bara inte att missa.. Inte för mig i varje fall.. Ujujuj, vad jag komma stå där o dansa o gorma.. Bäästa Evaa!! :-D
Och har ni tid och kan så ska ni ju självklart komma upp redan på Fredagen eftersom det arrangeras Camping på området och det är riktigt fint måste jag säga.. :-) Karlsro Flyers kan!! :-)

Beee there!!! :-P

/Mariana

Postat den 2011-06-16 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Sabina den 2011-06-17 (08:50:55)

Haha! Filmen på grabbarna från västra är sen de va i Funäsdalen 2010. Pelle säger det är en resa som måste göras om! Haha! Helsköna!

Postat av Sabina den 2011-06-17 (08:51:10)

Haha! Filmen på grabbarna från västra är sen de va i Funäsdalen 2010. Pelle säger det är en resa som måste göras om! Haha! Helsköna!

Postat av Mariana den 2011-06-17 (23:13:08)

Hahaha.. Är det sant..? Okej, men dåså. Då ha vi rett ut den saken ur väärlden!! Hehe.. :-)

Kanske ska prova på en sån stökresa igen då? Eller ni kör ju fullt ös nu på båten förståsssss.. :-) Hehe..

Postat av Sabina den 2011-06-23 (09:43:27)

Japp fullt ös var ordet! Dunderkul hade jag iaf! (: synd bara man fick en förkylning som belöning (: och vi hade förresten toppenväder i helgen, så finvädret var i tallinn (: ha en riktigt bra midsommar nu tjejen! Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar