Gaaah, va trevligt!! :-)0

Jaaa, ni som känner mig vet ju vad "Gaaaah" kan betyda.. Antingen kan de va himla bra eller himla knasigt.. :-O Meeen, för de mesta e de inte alltför allvarligt.. Hahaha..

Just idag känner jag mig sååå jäkla nöjd! Fick igen provet från Samhällen som ja skrev i tisdags, å vet ni vaaaad?!?! Jag fick VG!!! Hihihi.. Duktig!!
Är supernöjd med mina isatser och ska ge allt vidare i kursen också. Fick fler uppgifter idag och ska ge mig på dem i början av nästa vecka. Känns så himla kul och detta är verkligen något som jag är intresserad av!!
Underbart när man får sånna uppgifter lixom, när man kan en del och vill lära sig ALLT om ämnet. :-)

Imorgon e de Freeedag åååh jag längtar som en toka verkligen!
Ska försöka hinna med ganska mycket i helgen å endå tro ja att jag vill slappa lite också.. :-) När slappar man när de finns tusen saker o göra..? Hmm.. :-/

Vet ni vad... I tisdags va ja o trixade lite me "barret" också. Blev liiite ljusare och dessutom så färgades ögonbryn o ögonfransar!! Najs de!! Spec nu när våren e påväg o dagarna blir ljusare o ljusare!! Hihi..
Ska såklart ljusa upp mig inför sommaren, för de e i blont jag trivs som allra bäst..
Mitt Blonda svall.. Huhu.. Miss it!!

Annars då...? Joooråsåååatt!!

Snart e de dags för Sundsvall Costum o HotRod Show här i stan igen, å fattar ni vad man längtar!!
Eeeeeeeva Eastwoood kommer ju ti stan!!

Eva´s hemsida







Jaaa, hon är heelt fantastisk!! Hennes pipa får mig att rysa inombords.
Som när Tobbe ringde från Rättvik sist när jag hade fått åkt hem eftersom ja blitt sjukis, så rös ja fortfarande även fast jag satt på andra sidan telefonen..
Hon fastnade i mig för måånga år sedan, å sedan ha hon suttit kvar!!
Bästa Eva, och hon e dessutom huur trevlig som helst.
Träffade ju på henne för ngt år sedan o surrade litegrann.. Hihi..
Sååå GLÖM nu INTE mässan!! Bee there!! 16-17 April.. :-)

Sen ha vi ju Vårforum Vecka 18!! Jeeeeej, vilken resa det ska bli!!
Uuunderbart o roligt ska vi ha!!
Ha ju redan börjat fundera ut vad vi ska ha för utstyrsel.. Hahaha..
Kommer bli sååå fantastiskt bra och vi kommer att häpna folket!!
DET LOVAR JAG!!!
Hahaha..

Längtar till dessa härliga Händelser så ja tro ja spricker!!! Iiiih, vad roligt!!

Näpps, nu ska ja ta o va lite social.. Surra lite gojja o kanske ta o spana igenom en film.. :-)

Herrååå på er därute!!

Bjuder på lite pepp från en kvinna som verkligen inspirerar mig!!

Eeeeeeeypa!!

/Mariana

Postat den 2011-03-17 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar