Kan man bli mer less?!?!?!?!0

Fy sjutton för denna daaaaag!!! Usch.. Började bra, men slutade i katastroooof!!
Som sagt, de började toppen med surr me försäkringsbolag o skit. Äntligen ska jag få pengar för min bil som stått på skadeverkstan sen den 2/2 då jag krockade.
OCH även att bedömningen redan va klar den 4/2, men INGEN ha ringt mig?!?! Skiiit-Volvia!! Blää..
Men aja, efter trams och bedrövelse kommer solsken!! Så efter många om och men så fixade den underbara tjejen på andra linjen åt mig så jag fick prata me en kille härifrån Sundsvall.
Sen efter surr me han o vi hade kommit överrens om ett pris trodde jag de nästan va klart..
Men nejnej.. Iväg o tömma bilrackarn på skadeverkstan direkt o sen hem igen för att åka iväg på skola.
Då kom jag på att ja lämnat fel kontonummer.. OJOJ, ringdde upp karln igen å meddelade den rätta åt han.
Perfekt tänkte jag, nu kan ja sätta mig me studier..

Japps, då började nästa... Telefonen la av, alldeles svart skärm och sedan fick ja inte igång den!!
Gaaaaah, panik!!! Min telefon = Mitt liiiiiiv!!!



Okej, skulle slå igång datorn o meddela Sara.. (som ja hade lånat bilen av idag) Att de blir ändrade planer för dagen.. Och skulle slå igång datorn, men NEJ!!! Då fick jag inte igång den heller!!! Vaaaa?????
Så, alltså!!!  BÅDE TELEFONEN OCH DATORN!!!!!
Mycke illa eftersom ja ska ha prov i data imorgon!!! Plus att jag ha en massa arbeten på datorn som jag ha gjort iordning för andra ämnen, som jag bara MÅSTE HA!!!
Åååååh, snacka om otur!!! Ingen vill nog inte va i min sitts nu...
Men aja.. Vad gör man?? Man kan ju bara inte va Bäst på Allt lixom...? hehe..
Har ju verkligen försökt, men detta funkar bara inte!! :-/

Va iaf ut på Elgiganten och fick en ny telefon i varje fall.. Dock måste jag vänta på att den ska bli hemskickad eftersom försäkringsbolaget där "jobbade" så.. Jag som ville ha en direkt.. Oooh... :-O

Fast nu fick ja iofs en mycke finare o bättre telefon.. Kan ju ha tur me oturen också.. :-D
Titt här då!!

 

Mmm, ganska okej tro ja de komma bli!! :-)
Å sen så hoppas jag ju också på o få ersättningen från Volvia också, så ja sen kan köpa mig en ny skrutt o åka omkring i.. Förhoppningsvis inte lika rostig som den gamla goofyn..
Men i varje fall ska de bli en gooofy!! Yes Yes... :-D

Fast ska erkänna att kvällen slutar i LYX i dubbel bemärkelse!!
Min Älskade Mamma o allas våran Micke kom me Pizza!!
Åsså skämmer de bort Linus me massa bus o lek, de e inte fel för mamman om man får säga så.. Alltid lika roligt me besök, speciellt dessa två.. Båda två är sååå fantastiska!!! :-)
Mums!! Fast nu kommer ångesten.. Jaja, ska tränas bort bort bort!! :-)

Näpps, nu måste jag jaga en datadoktor!!!! Å de e nuuuu!!! Iiiiiih...



Tjenixen!!!

/Mariana

Postat den 2011-03-01 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar