Rastlöööös....0

Å skulle verkligen behöva sömn o återhämtning!! Men rastlösheten i kroppen får mig att inte kunna släppa datorn.. Jaaaaooo, ja vet!! Bums i säng säger ni!! Men va sjutton... Kanske missar nå?? :-O
Hahaha..
Dagen idag ha ju vare ganska irriterande o mina saker runtomkring mig, bland det viktigaste prylarna jag äger går sönder.. Klart man bli halvt gaaaalen!! :-/
Såå kanske därför man ha bultande huvudvärk o tröttheten ligger som faaeen i kroppen!!
Mår även sissodär i övrigt. Känns som förkylningen inte ger med sig riktigt.. Jäklarns också!!
Jag som tänkte ha slappande semester me de bästaste o fiiinaste jag har!! ♥

Önskar att fredagen var kommen o att ja sitte där på fjället o har de gott. Men den tar alldeles för lång tid o komma.. Å jag som e otålig.. Hmm.. Inte bra komb måste ja medge.. :-)
Men vad är en bra komb egentligen numer? Verka ju bara falla in för knas allt endå.. Dumt!!
Längtar, Längtar.... ♥ ♥ Helg, du är sååå välkommen nu!!

Men aja, bara ti o kurera sig o ta sig ett avkopplande bad. Eller hur va de?
Inte direkt de bästa o sitta här va? Möööhöhö...

Ha fått rejäl längtan till sommaren nu också. Semesterschemat hänger inbjudande på jobbet o man börjar planera in vad som ska ske i sommar.. :-) Precis som de ska va!!
Å i sommar blir de ännu ett kärt återbesök ti Rättvik v.31. SÅKLART!!!
Bo i Leksand o ha de mysigt som sjutton me massa gulliga o Braa Människor!!
Sååå, ni som inte vill va me... BACK OFF!!! :-/



Å förhoppningsvis en avkopplande härlig utlandsresa i början på sommaren. Åsså ska de ju sjävklart vistas en helg på Furuvik, för de e en favorit för liten. Han bara Äääälskade det!
Men pappan måste nog inhandla en husvagn först?? :-O För de vill ju både mamman o Linusen ha!! Hihi..
*host host*
Eller ja, allt funkar ju bara vi kommer iväg såklart!! :-) Önskar mig en otroligt fiiin sommar me massor me sol o härliga dagar utomhus o i stugan!! :-)

Njaaa, kanske ska fundera på refrängen.. Sussa kudde o komma igen imorgon!!
Yepps, så få de bli!! :-)

Natti Nattiii  ♥ ♥

/Mariana

Postat den 2011-03-01 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar