Skooola.. Puuh..3

Sitter på skolan o har datakurs just nu.. Väntar på läraren för jag ha kört fast. Dock ha vi rast nu, men de flesta kör på utan rast bara för de e såå himla roligt!! :-) Precis som de ska va!!
Imorgon e de redan torsdag och jag tycker verkligen att veckorna bara springer iväg! Tänk er, snart e de påsk o då e de dags för Fjällerna!! Wiiiie, vad mysigt!!
Då ska vi packa me oss skidor, skoter, varma kläder o en massa Glatt humööör!! Jisses, vilken tokskön vecka de kommer att bli! kommer dock ev få ta me mig lite skoljobb, men va gör de?
Önskar oss en massa härligt solväder o en massa fisk under veckan!!
Klimpfjäll, häääär kommer vi!! :-D

Näpps, kanske ska börja snart. Så bäst o fortsätta me skolgrejs!!

Kraaaaam på er!!!

/Mariana

Postat den 2011-03-16 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av yasmine modell fru och mamma den 2011-03-16 (10:35:33)

allt bra?

vore gulligt om du kunde rösta på min son Dennis bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

Postat av Sabina den 2011-03-16 (17:31:17)

Fy farao vilken snygg sida du fått!! Oj så avis jag blir! Får man anlita din designer eller? ;P

Postat av Mariana den 2011-03-17 (20:35:58)

Självklart ska ja rösta på din son Yasmine! :-) Trevligt att du följer min blogg! Blir lixom glad när de faktiskt ökar varje vecka med fler och fler beökare! Hehe.. Å nu när min blogg är så tjusig så tror jag även att den kan stiga ännu mer!!

Klart du kan Sabina!! Hon e verkligen superduktig!! I mitt inlägg tidigare ha jag länkat till henne.

Annars finner du henne på kaxigt.se.. :-)

Sköt om er!!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar