Duktiga jaaaag!! :-)2

Japps, idag ska ja verkligen Berömma mig själv ti Skyarna o bara unna mig en massa braa saker!! :-) Jag är klar me allt för denhär terminen och nu e de sommarlov i hela 5 dagar!!
Jag ha skickat in det sista och är nöjd med allt jag presterat i en heel termin!! Duktiga jaaag!!
Sen drar första sommarkursen igång och då e de bara ti o köra på!! :-) Hihi..

Ha kikat på vädret här de kommande dagarna å de verkar som de kan bli riktigt fiiint o varmt. Speciellt på tosda o freda!! Köng de!! :-) Jag ska minst sagt inte göra för många knop! Utan som mest slappa i en solstol och sooola!! Äntligen är Sommaren på G!!! :-)

Dessutom måste jag också ge mig själv ännu en spark i rövva!!

Eftersom jag är Sååå Fantastiskt Duktig och ha lyckats sluta Röka!! Jiihooo, vilken tjej!!

Såå idag ska ja lyxa till det rejält här hemma och göra lax me potatis o Romsås.. Mmm, Jag säger bara Möööms!! :-P











Ska bli sjukt gött o dessutom tänkte ja att vi skulle ta en Minigolf-runda ikväll.. Träna lite mer inför sommarens aktiviteter.. :-) Hehe...

Näpps, nu ska ja kila iväg o hämta fiiinaste Hjärtat mitt!!! <3

/Mariana

Postat den 2011-05-31 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Linda den 2011-05-31 (20:57:48)

Duktiga bästa du! Grymt bra jobbat med studier! Unna dig massa bra o massa vila nu! Det är du såå värd! Kram sis

Postat av Mariana den 2011-06-01 (09:53:12)

Tack så mycke sis.. Japps, unnar mig en massa lyx me sovmorgon o häärliga mysdagar me Linus nu..

Sitte o planerar lite mer semesterskoj i sommar.. :-) Hihi.. Klart man ska unna sig!! Haha..

Snart kan du också ta sommarlov från Studierna!! :-D

Kraaam

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar