Higher...0

It´s taking Hiiigher!! Jiiihaaa.. Taaadadada!!

Allt.. Glöden, Viljan o Motivation.. Hell jää!! Nu e de dags.. Nu ska skiten ifrån mig.
De e äckligt att röka o den bördan ha ja börjat me från den tidiga åldern som 12 år!! Jaaa, de e helt sjukt!! Men sedan ha man vandrat fram o tillbaka. Börjat o slutat, börjat efter man fick barn..
Till vilken nytta egentligen? För att dö i förtid eller till o sitta där me en lungmaskin o att Linus ska behöva skämmas för att gå ut me mamma på stan..
"-Vänta Linus, mamma måste bara ha me sig andningen!!"
Snyggt!! Njääää..

Vaa?? Jaa, de e helt sjukt och för att jag ska inse detta och inte luras med i h-vetet igen så måste jag tänka på detta viset och ge mig en kick i arslet och erkänna för mig själv att jag faktiskt komma klara det!
För de ska ja!! :-)

Ha ju människorna runtomkring mig som ja kan jaga me blåslampa om ja skulle känna för de. Gå in i duschen o skriiiiika rakt ut o försöka få ngn att tycka synd om mig..

Men de absolut sista jag vill är o sitta me en sån där maskin som ska hjälpa mig me att andas. Å då e de ju i princip som att man gör så att man självdör i slutänden.. Är det verkligen värt att leva så om man får välja? Näpps, så ska de verkligen inte sluta..

Såå, återigen tar ja till Spotify o fiiinfiina spellistan till min hjälp. Nu ska ja kämpa för min, mina närmaste och allra mest för Linus skull.. Mamma ska bli nyttigast och hurtigaste mamman i kommunen!!
(kanske överdrev lite, men hurtigare iaf!!) :-O Hehe..

Ni som har era opeppade kommentarer.. Lämna dem hemma eller skrik dem till ngn annan. Jag vill endast ha pepp o få höra hur min hy skiiiner ännu mer med hjälp av att jag faktiskt kommer att klara det!
Mina "rökrynkor" (som Erica så fint ville kalla de) Haha.. De ska inte ens komma fram.. ALDRIG!!

Nu e de nog!! Ha Braaaa Mycke Bättre Vänner än dedär Cancerpinnarna!!!

Tjopp Tjopp!!

Nu e de dags för nystart i livet! Å de me raketfart!

Nu e de banne mig fimpat för gott!!

Håll i er!! :-O




/Mariana

Postat den 2011-05-10 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar