Jag kan bara inte....0

...Förstå hur min hjärna ska återhämta sig efter en sådan helg som denna...?

Alltså.. Hur roligt kan man ha? Hur många skratt kan förgylla livet egentligen? Jag kan inte annat än glädjas åt mina vänners "Våår-fynd" o önska dem lycka till! Hehe..
Önskar bara att vi tagit mer kort. Kort på vad Lycka och Vänskap är lixom..

På hur gemenskap är! Fantastiskt! :-)














Ha ju skola o massor att göra ja.. Såå de e bara ti o fortsätta o höra den spellistan i huvet som på någe sätt ha krängt sig kvar..
T.o.m. i sömnen.. :-O Då e de fasen inte så den ha gått på repeat bara en gång.. Utan mååånga gånger!! Hahahaha...

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2011-05-09 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar