Lättnad!!0

Är sjukt lättad över att äntligen fått klart 2 ganska stora arbeten.. Nu ska de lämnas in imorgon och sedan är de nästan inte såå mycke kvar på skooolan!! Jiihaa!!
Jaa, jag tråkar ut er en del me skola o andra härligheter. Men vad ha man inte en blogg till?

Kommer ju sluta mina studier den 1:a Juni o sedan börja mina nya den 6:e.. Såå ha starka planer på o dra neröver storstan El Stockholm´o just då.. Bara för att de e många lediga dagar o för o få lite tid me tjejerna o sedan utforska andra delar av Stor-Stockholm!! :-)
Strunta fullkomligt i helgen här hemma som kommer att bestå av cruising o andra roligheter. Men de ha vi ju varit på förr, å inte för o va tråkii. Men de e inte så roligt som för 10 år sen.. :-/
Kan bli riktigt skoj därnere o dessutom busigt värre! Yepps, precis som de ska va!! :-)

Ha funderingar om ja ska ta bil eller lämna den hemma.. Svårt!! De e ju såå sjukt bekvämt me bil, men endå inte.. Skönt me buss, men endå skönt o kunna sätta sig i bilen o ta sig dit man vill.. :-)
Jaja, de e ju ett par veckor kvar o fundera..

Måste även bara få klaga lite också.. Ni kommenterar ju aldrig nå.. Va äré för fel..? Bland alla mina hundra som besöker sidan om dan verka de ju knasigt om man bara e inne o spanar o inte skrive nå.. Tråkigt jue.. 
Såå, skriv en rad.. Göört baah!! :-D

Nu blir sussa järnet inför en till dag me massa plugg.. Skriva skriva skriva..

Tjingeling!!










/Mariana

Postat den 2011-05-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar