Pissdaaag!! :-/0

Helt klart värsta dagen än sålänge.. Grr.. Började me att en liten skulle nästintill sätta stopp i toan innan de va dags i stress o panik ti skolan.. Suck!! Sedan höll ja på o bli påkörd åter igen i en korsning.. Denna gång en gubbe, kanske 60+ nånting.. Skulle tro de va en stressad läkare som hade bråttom..?
Men endå.. Tur min lilla pärla klarade av denna gång så ja få åka min fiina kärra ett tag till. Även fast vi ska inhandla en ny liten piggelin under sommaren så duger denna sålänge för lilla mig..
Bara ti o frakta arslet i som man säger!!?? :-O

Är sååå sjukt sugen på att ta dendär ciggen!! Gaaah, vill bara gå o gömma mig under täcket o önska att ngn kunde komma o klia mig på ryggen o säga att allt komma bli bra..
Önsketänkande!! Ja veet!! Meen iiiih..

Både känslan o tanken av att ja ska inte ta en cigg till i hela mitt liv känns för tillfället helt sjukt. Men jag vill. Jag vill för lillemans skull bli fri skiten o slippa alla frågor om varför man röker hit o dit.. USch, jag hatar verkligen att svara på dem.. :-/

Men de e bara att kämpa på.. Bädda ner sig en stund i sängen så går de bra ska ni se.. :-)

Tjing på en stund!!

/Mariana

Postat den 2011-05-12 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar