Lite mera...0

Lite mera julpynt... Hihi.. Ha jag sagt att jag ääälskar att pynta..?!?
Om inte så får ni veta de nu! Har gjort klart i vardagsrummet, men är liiite missnöjd eftersom jag inte hittar igen min julstjärna som ska hänga i fönstret.. Suck!! Åsså julduken.. Vart ha jag packat ner grejjerna?? Blir smått gaaaalen då jag inte hittar de jag ska och då får man ju se till o grejsa me annat istället. Bara är så.. :-)

Välkommen hem till oss!! :-)





















Åsså e jag faktiskt liiite sur på mig själv att jag inte kan me kameran som jag vill. Fått låna systers kamera så jag kan trixa lite me Linusen och julkort. Japps, för sånna blir de!! :-) Hihi..
Men de får ni absolut inte se smakprov på just nu, utan de får ni se i brevlådan.. Hahaha.. Eller ja, till er som inte jag skickar till eller ti er som ja inte känner komme de såklart ngt ti er också.. När julen är här och vi vill önska er något.. :-) Meeeen, de e ju en bit kvar!!

Måste ju också säga att vi var på en Adventsmidda hos min andra sis igår.. Himla trevligt och god mat, det tackar vi allra mjukast för och hoppas de blir fler gånger.. :-)

Nu ska ja nog ta o fixa iordning nån mat här hemma!! Köttfärsbiffar o annat smaskigt får de nog bli idag.. Känner att jag vill skämma bort de jag älskar mest å de gör jag me God mat som jag VET att de uppskattar!! :-)

Heeej på er!!

/Mariana

Postat den 2011-11-28 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar