Nervööööös... :-O2

Yepps, toknervös... Oooooh.. Ska snart åka o skriva på Människan och kroppen.. Ojojoj, vad detta komma gå åt pipan.. Eller ja, kan ju mestadels. Men man vill ju skriva bra och få ett hyffsat betyg..
Bara o köra på va?? Mmm, så tänkte ja me!
Meeen, så nervös ja e.. Hua!!
Men men, pluggat har ja å jag kan inte göra mer än vad jag kan.. :-)

Bilen då tänker kanske ni? Jaa, de blir ett köp förhoppningsvis!! Yepps.. Va o provkörde igår och allting kändes suuuper!! Åååh, vill så gärna ha den. Men de skulle fixa lite grejjer på den först innan.. Som till exempel dragkrok, motorvärmare o dessutom besikta den så de e klart!! :-)
Hääärliga tider och jag blir sååå himla GLAAAD!!! Mm, ni ser vad så lite kan göra en såå lyckli!! Ojojoj.. :-) Såå, kanske blir en pics eller två på pärlan när/om köpet blir klart redan imorgon!! Tjoohoo!!
Äntligen!!!

Å sen längtar jag som en toka ti helgen!! Mams o Mikaaal ska komma hit på midda!! Komma bli såå himla mysigt!! Jag/vi ska bjuda på Älgstek o massa annat smaskigt!! :-) Muuums!!
Åsså fyller ju M:s gudbarn år.. Tjejerna blir hela 10 år!! Det är helt sjukt vad stora de blir!! De va ju runt 3 när jag kom in i bilden.. :-) Hihihi.. Nu e de stora damerna som går på diskon o grejjer!! Kuligt Kuligt minsan!!

Näpps, kanske dags o spana igenom papperen innan ja ska bege mig ti skolan o skriva prov!!

Tooodelooo på er!!
 

/Mariana

Postat den 2011-11-10 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Carro den 2011-11-10 (10:34:31)

Går säkert svin bra ska du se! Huvesaken man gjort sitt bästa. Får reda på idag om jag ens blir godkänd i matte B, ingenaning hur jag ligger till, fyfan.. det gör än oxå toknervös :b

Postat av Mariana den 2011-11-10 (20:54:50)

Joo, de gick ganska bra. Hoppas att de blir bra i alla fall.. Gjorde så gott jag kunde och de e ju de enda man kan göra!! :-)

Huvudsaken jag får godkänt, då e jag nöjd!! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar