Onsdaaa!!0

Japps, ida e de lill-lörda och de ska bli suuuper skoj och gå o se nya Twilightfilmen Breaking Dawn ikväll.. Tjoohoo, vad trevligt!! Meeen, jag lär väl sitta o böla som i vanlig ordning ja.. Pjuuuh!!
Få ta o bita i nå hårt så ja slippe störa resten av salongen me mina snyftningar.. Ojojoj.. :-)




















I helgen ska vi kika på huset igen som vi va o spanade på här i veckan.. Hoppas de känns lika bra då som de kändes sist, för de verkade vara ett kanonläge och dessutom så var de fin tomt me en massa möjligheter!!
Jag vill, jag bara vill flytta ti huuuus nu!! Åååh.. Galen längtan av mer rum och mer space för oss alla så man slipper kliva varandra på tåna i denna lgh.. De är på tok för litet för oss nu och dessutom skulle ja verkligen vilja plocka upp alla mina grejjer som står i kartonger i Fränsta.. Huhu..
Men de går ju inte att få upp allt i en redan ordnad lya så de är bara ti o vänta o se.. Dessutom kanske man måste rensa ut lite av varje som man kanske ha ett överflöd utav..? De kan nog bli en del eftersom vi ha bott på två ställen och har dubbelt av typ allt.. :-O
Men men, de är en senare fråga och funderingar!! Just nu hoppas ja o längtar jag bara tills de blir dags.. Uuunderbara längtan!!! :-)

Annars då? Hmm, jaaa.. Stortjejerna Hanna o Lisa (Magnus gudbarn) blev ju hela 10 år i Lördags o de firades såklart!! Mumsade tårta gjorde vi o surrade glatt me familjen Dahlin!! :-)
Alltid lika trevligt såklart, synd vi inte ses så ofta bara nu när de e en massa grejjer man ska hinna med i vardagen.. Kanske finns mer tid framöver.. Eller rättare sagt.. De ska de!! :-)

Men fick några pics från den dagen o de ska jag ju såklart dela med mig av.. Hehe.. :-) Stortjejerna åsså våra småttingar (som inte är småttingar längre). Men som endå är de.. Haha.. Linus o Julia e alltid lika gulliga o söta när kameran plockas fram.. Hihihi.. Gullungar vi har!!

Ska ta o bege mig nu ja, åka o snusa lite på Julian som ha blitt stora grabben nu också.. Han blir ju en hel månad på lörda den lilla grabben!! Tiden går fort.. :-) Hihi.. Men ska snusa lite på han så man få en lite bäbislängtan igen!! Haha.. För de skadar väl inte..? Man kan väl alltid längta, eller hur...? :-D

Näpps, dags o kila!! Hej på er!!







/Mariana

Postat den 2011-11-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar