Uttråkaaaad..0

Jahapp, då satt man här.. Krasslig och önskar att man va piggare.. Hade en hemsk natt natten till igår men for endå iväg och jobbade några timmar.. Dock kändes de mindre bra efter ett par timmar, så jag åkte hem istället. La mig för att vila och försöka sova ett par timmar som jag blev av med på natten.. Men inte piggare för de..
Såå, är hemma och vilar upp mig idag ännu mer.. Dock känns de sissodär.. Rastlös och vill inge hellre än att jobba.. Även fast jag veeeet att jag MÅSTE vila för att kroppen ska komma i fas igen.. :-/
Men ni vet.. De blir aldrig som man tänkt sig..

For i alla fall och kikade på huset en sväng till igår, vi hade ju bokat för en visning till och det var verkligen lyckat. Trots att jag gick där och mådde som jag mådde.. Men va skulle jag göra? Kunde ju inte låta andra besluta åt mig även fast jag verkligen gillar huset.. De gör ja!! :-)
Såå, efter de va jag ännu mörare.. Därför var en lugn och sköön kväll tillsammans me mina hjärtan de allra bästa igår.. Kikade på timråmatchen och mumsade pizza (de lilla jag fick i mig). Men de va verkligen välbehövligt!!
Sussade till emellanåt och hade en riktig vilodag, mycket bra!!
Men de finns bara inge värre än att veta att man måste va hemma och kurera sig.. Man blir ju sjuk på bara det.. Ni som känner mig vet ju hur ja kan bli.. :-O Rastlös av bara tanken.. Ooooh.. Ojojojoj..
Men man få kanske börja tänka annorlunda..? :-D

Idag är det däremot inge vidare att vara hemma.. Jag har sett allt på tv:n och skulle behövt sett film som är till skolan.. Men den funkar inte.. Suck!! Sååå, får väl gosa ner mig i soffan och kika på en annan film tro ja! För de får man väl när man har vilodag, eller hur? De tycker minsan jag i alla fall och det ska ja minsan göra!!
Åsså ska ja hälla upp ett glas Cooooola, kanske vräka i mig något annat gott och sen bara njuuta.. Njuuta av lugnet medans mina troll e ute på vift.. Fixar me bilen lite och hjälper Micke me de ena o de andra!!
Duktiga grabbar, å dessutom händiga!! De e inget man tackar nej till.. Nejnej!! Bästaste!!

Tjopp Tjopp!! Nu blire slappa soffa!! Hej på er!! :-)



/Mariana

Postat den 2011-11-20 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar