Fel..?1

Fel o må bra för nån gångs skull...? Eller hur säger man? Jag vägrar må såhär o vill bara göra allt för att må bra. Fick stanna hemma från jobb ida eftersom kroppen säger ifrån och då kan ja inte heller göra ett bra arbete, så lika bra o pyssla om sig själv när kroppen säger att man ska göra de.. Eller hur?!?!
Jag ha haft en otäck förkylning som legat i länge o nu känns de som den e påväg tillbaka igen.. Neeeej!! Jag ha så mycke med skolan, så hinner inte me nå mer sjukstuga!! Nejnej.. Åååh..

Å hade velat åka o snusa nybäbis också, men de få också vänta.. Såå typiskt!! Men vill ju inte smitta ner några heller... :-/ Så är de.. :-/

Så idag ha jag faktiskt sett en film som vi skulle ha sett, Mammut heter den o va ju såklart superbra! Vet att jag ha sett den förut, så de va mest som en repris för mig. Å de va ju bra egentligen.. Eftersom när jag mår piss har jag mycket svårt att samla mig, sitta stilla o ens koncentrera mig.. :-/ Iiiiih... Galet trist!!
Men men.. Nya tag, så hoppas allting vänder o att man få må bättre snart!! PRONTOOO!!!

Jajja.. Ska väl inte sitta här o beklaga mig.. Men de känns bara så bra o få avreagera mig lite eftersom jag blir såå himla sur när ja inte får saker o ting gjorda.. Å inte kan jobba som jag ska.. De betyder ju... No money!! Å de kan ja verkligen inte stå ut me.. Skiiiit som fasen e de!! :-/
Sååå, drar mitt täcke över mig igen o hoppas på att jag kommer igen efter de igen!!

Hej på er!!



/Mariana

Postat den 2011-10-20 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Linda den 2011-10-21 (09:05:28)

Hoppas du mår bättre snart fina sis! Tänker på dig <3 kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar