Höst!!0

Jaaa, nu är verkligen Hösten här! De kan vi väl vara överens om allihopa? Det är skitkallt då man ska ut ti bilen varje morgon, sen kan de t.o.m va en massa dimma då man ska åka ti skolan el jobb. Å dessutom så har jag gått o blitt förkyld.. :-/ INTE KUL!! Usch o fy för denna hemska förkylning.. Man ha lixom ont i heeela kroppen å snoret flödar nå sjukt. Å att man dessutom vaknar med en näsa som känns som jag vet inte riktigt vaaaad.. Inte en normal näsa iaf.. Åsså halsen känns som en tennisboll.. Usch usch..
Hoppas verkligen att denna förkylning inte stannar alltför länge o att jag snart kan koncentrera mig o kunna fokuser på vad som ska göras i skolan!! Faaast, gör ju endå lite smått när man e hemma. Det går ju inte direkt att missa, för då får man de sjukt jobbigt!! Usch usch.. Nejnej!!

Idag blev min chef uppmärksammad på jobbet!! Hihi.. Jag hade nämligen anmält henne till "Veckans Guldkorn på jobbet"!! Hahaha.. Sååå, hon blev galet generad och mycket Glad!! :-)
Men det är som jag sagt och skrivit förut.. Det finns INGEN bättre chef än henne och de ska hon banne mig få veta också!! Hon och jag ställer upp på varandra då det gäller ledighet och andra saker, sen tycker jag hon sköter sig exemplariskt i allt hon gör! Hon får mig att vara Glad över mitt jobb och därför ska hon ha cred för de!! Så e de bara!! :-) Såå, hon fick en blomma och två Lunchbiljetter!! Bäästa Maria!! Hon e fasen bra hon!!

I övrit så leker livet just nu.. Eller ja, om vi ska bortse från den galna förkylningen ja dragit på mig.. :-/ Rickard, Bäästa Rickard fyllde 30 i fredags o de firades me tårta o kalas hemma hos han då! Sen så hade vi Reunion från Vemdalsresan i Lördags.. Vi kollade över lite vilka som va me på nytt galej och surrade en massa tok om de som hände på förra resan.. Både de sjukt tråkiga och de Tok Roliga vi hade!! Underbara grabbar som verkligen förgyllde vår resa och dessutom vi brudar som va me hade sjukt roligt tillsammans!! Ojoj.. Vilka minnen!!

Sååå, lite pics kommer givetvis.. Fast längre ner.. :-)

Dessutom var det klädbytardagar på Haga Skolan i Haga och det va riktig Succe!! Massor me folk, å alla var nöjda och glad efter de gått hem.. Riktigt roligt att se då man va där och hjälpte till också.. :-)
Jag fyndade ju också såklart.. Så nu är vintergarderoben uppfixad åt lilleman!! :-)

Till helgen ska vi åka ti stugan, slappa, kratta och umgås!! Hoppas på att fler kommer och joinar oss eftersom vi tänkte grilla på lördagen. För ja ha hört talas om att de ska bli sån där sommarvärme igen, å då passar de ju sjukt bra att grilla och förlänga känslan att de faktiskt inte är vinter än.. Även fast jag ÄLSKAR vintern och allt som hör till... Skoter, snö, kyla och sånt som faktiskt kan va rätt mysigt! Att få krypa in under filten efter en dag ute i kylan är ju rätt mysigt me en massa tända ljus och sånt som hör vintern till... :-)

Tror faktiskt de komma bli en del helger i stugan i höst/vinter/vår.. Allt för att få lite space och få rå om varandra.. De kan ju inte annat än bli riktigt najs de!! :-) ♥ Är man nykär så är man... Hehehe.. ♥

Nu ska jag ta o grotta ner mig i soffan o spana på en film igen.. Ibland kan de va rätt najs o va lite förkyld å.. Då man få passa på o skämma bort sig lite.. :-)

Tjing på er!!

 --> Bästa Rickard!!


















































Liiite väl suddiga bilder, men de blir så när man ha en värdelös kamera på mobilen.. :-/ Inte bra!!


Jajja, de va lite smått o gott från helgen!! Vi hörs!! Hej hopp!! :-)

/Mariana

Postat den 2011-09-28 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar